Iranian Agriculture News Agency

سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی مقام اول مسابقات تیراندازی بانوان استان را بدست آورد

مسئول واحد خواهران پایگاه مقاومت 57 فجر سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقات تیراندازی بانوان به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج، خبر داد.

سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی مقام اول مسابقات تیراندازی بانوان استان را بدست آورد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، لیلا فرقدان احمدی با بیان این مطلب گفت : مسابقات تیراندازی بانوان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، در محل سالن تیراندازی شرکت پخش فرآورده های نفتی تبریز برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات همه ساله به همت حوزه یک بسیج ادارات کل و کارمندان سپاه عاشورا در بین بانوان شاغل دستگاه های دولتی و با هدف ایجاد رقابت سالم، افزایش روحیه نشاط وشادابی برگزار می شود.

فرقدان احمدی افزود: با نظر هیئت داوران، سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی توانست رتبه اول این مسابقات را به خود اختصاص دهد و طاهره وحید تقی نیا از سازمان جهاد کشاورزی استان با کسب47 امتیاز موفق به کسب مقام اول مسابقات شد. فاطمه علی پناه از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز با کسب44  امتیاز مقام دوم را کسب کرد. زهرا با ذوق از سازمان جهاد کشــاورزی استان، فیروزه محسنی از استانداری و رقیه طاهری فر از اداره کل دادگستری استان با کسب 43 امتیازمشترکاً جایگاه سوم را از آن خود کردند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید