Iranian Agriculture News Agency

احمدی در گفتگو با ایانا خبر داد:

اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا درشهرستان هشترود

مدیر جهادکشاورزی شهرستان هشترود از اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا درشهرستان هشترود این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا درشهرستان هشترود

مجید احمدی در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، گفت: طرح نظارتی ویژه شب یلدا از ۲۶ تا ۳۰ آذر ماه در شهرستان هشترود اجرا می شود .

وی گفت: با توجه به اینکه در آستانه شب یلدا قرار گرفته ایم تقاضا برای برخی اقلام از جمله انواع میوه نظیر هندوانه، انواع آجیل و شیرینی افزایش می‌ یابد، این  مدیریت در نظر دارد با هدف ایجاد آرامش روانی در شهروندان و حمایت از حقوق مصرف کنندگان و برخورد با سوء استفاده‌های احتمالی برخی افراد سودجو، اقدام به اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا از ۲۶ تا ۳۰ آذر ماه به مدت ۵ روز را اجرا خواهد کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هشترود ادامه داد: دراین طرح بازرسین مدیریت جهادکشاورزی به همراه  اداره صنعت، معدن و تجارت، ، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی شهرستان، در دو نوبت صبح و عصر بازار شهرستان را رصد خواهند کرد.

وی از مردم عزیز شهرستان هشترود درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی از جمله احتکار، گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و سایر تخلفات صنفی مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ به ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان هشترود اطلاع دهند تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید