Iranian Agriculture News Agency

با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی استان انجام شد

تشکیل اولین اتاق اصناف کشاورزی آذربایجان شرقی در آذرشهر

با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی اولین اتاق اصناف کشاورزی استان آذربایجان شرقی در شهرستان آذرشهر تشکیل شد.

تشکیل اولین اتاق اصناف کشاورزی آذربایجان شرقی  در آذرشهر

  به گزارش خبرنگار ایانا از آذربایجان شرقی، جلسه کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان آذرشهر به ریاست شمسعلی محمودیان فرماندار شهرستان آذرشهر و با حضور اکبر فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، رحیم مهردادی مدیر تعاون روستایی استان ، هادی فرجی آزاد رئیس اتاق اصناف کشاورزی استان آذربایجان شرقی و اعضای کارگروه تشکیل شد.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در این جلسه گفت: اتاق اصناف کشاورزی برای هویت بخشی به فعالین بخش کشاورزی درشهرستان‌ها درحال شکل گیری است و امیدوارم با تشکیل کمیسیون‌های نظارت در اتاق نقش ویژه ای در نظارت و بازرسی بازار محصولات کشاورزی ایفا نماید.

اکبر فتحی با اشاره به اینکه تلاش می شود از ظرفیت تشکل ها در بخش کشاورزی به نحو احسن استفاده شود افزود: اتاق اصناف برای تسهیل و تسریع حل مشکلات کشاورزان و حمایت از آنهاست و سعی می کنیم در شهرستان‌های دیگر استان نیز  این اتاق تشکیل شود.

 محمودیان فرماندار شهرستان آذرشهر نیز با اشاره به ظرفیت های کشاورزی و دامپروری شهرستان و همت مردمی در این حوزه خواستار توجه بیش از پیش استانی برای شکوفایی این ظرفیت ها و استفاده بهینه از این توانمندی ها در جهت توسعه اشتغال پایدار و کمک به اقتصاد جامعه و خانواده ها شد.

فرجی آزاد رئیس اتاق اصناف کشاورزی استان از همیاری و همکاری فرماندار شهرستان آذرشهر، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و دبیر کمیسیون نظارت استان، قدردانی کرد و گفت: در پرتو این همکاری ها امروز شاهد تشکیل اتاق اصناف کشاورزی درشهرستان آذرشهر هستیم.

وی افزود: شهرستان آذرشهر، اولین شهرستان در استان آذربایجان شرقی است که در آن اتاق اصناف کشاورزی شهرستان شروع به فعالیت می کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید