Iranian Agriculture News Agency

تقدیر از رییس پژوهشکده بیوتکنولوژی صنایع غذایی در مراسم ملی تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی و منابع طبیعی

تجلیل از دکتر محمد امین حجازی بعنوان پژوهشگر برتر ملی

در مراسم ملی تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی و منابع طبیعی از محمدامین حجازی، عضو هیات علمی و رییس پژوهشکده بیوتکنولوژی صنایع غذایی پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی بعنوان پژوهشگر برتر ملی تجلیل شد.

تجلیل از دکتر محمد امین حجازی بعنوان پژوهشگر برتر ملی

  به گزارش خبرنگار ایانا از آذربایجان شرقی، در مراسم ملی تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی و منابع طبیعی که با حضور جمعی از معاونان و مدیران وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد از محمدامین حجازی، عضو هیات علمی و رییس پژوهشکده بیوتکنولوژی صنایع غذایی پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی بعنوان پژوهشگر برتر ملی تجلیل شد.

 سیدمجتبی خیام نکویی معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی در لوح اهدایی به محمدامین حجازی، عضو هیات علمی و رییس پژوهشکده بیوتکنولوژی صنایع غذایی پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی آورده است: پژوهش و فناوری اساسی ترین نیاز هر جامعه برای دستیابی به پیشرفت و توسعه است. نقش موثر محققان و اندیشمندان برای رفع چالش های بخش کشاورزی و منابع طبیعی موجب مباهات و تحقق امنیت غذایی کشور است. با تبریک به جنابعالی به عنوان « پژوهشگر برتر ملی »، بدین وسیله از تلاش مجدانه، متعهدانه و فعالیت اثربخش در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی تقدیر به عمل می‌آید. استمرار موفقیت و تندرستی را از درگاه ایزد منان مسئلت می نماید.

در این مراسم که در محل سازمان تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر در کرج برگزار شد از ۱۵ نفر پژوهشگر برتر وزارت جهاد کشاورزی، یک نفر پژوهشگر برتر (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)، یک دانشمند منتخب یک درصد برتر جهانی سال ۲۰۲۲ و هفت نفر ارائه دهندگان دستاوردهای برتر و همچنین از رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور به عنوان حامی منتخب پژوهش و فناوری تجلیل شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید