Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جلسه کارگروه توسعه مدیریت سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی

جلسه کارگروه توسعه مدیریت سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان و روسای کمیته های تخصصی 5 گانه مرتبط با امور مدیریتی و اداری سازمان جهادکشاورزی استان برگزار شد.

برگزاری جلسه کارگروه توسعه مدیریت سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی

  به گزارش خبرنگار ایانا از آذربایجان شرقی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان در این جلسه که با دستور ارائه گزارش توصیف آماری و آسیب شناسی نتایج ارزیابی عملکرد سازمان جهادکشاورزی استان در سال1400 و طرح و بررسی شاخصهای ابلاغی و مسایل، مشکلات و ارائه نقطه نظرات در اتاق جلسات سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی برگزار شد، به ارائه گزارشی از عملکرد شاخص سازمان طی 9 ماهه سالجاری و اقدامات انجام گرفته در راستای ارزیابی عملکرد پرداخت و در ادامه گزارش عملکرد کمیته های پنج گانه کارگروه توسعه مدیریت توسط دبیران کمیته ها ارائه گردید. در این راستا شاخص های کلی ابلاغی مورد بررسی قرار گرفت و نتایج هر یک از شاخص های عمومی و اختصاصی به تفکیک زیر بخش و فعالیت ارائه شد. هر شاخص به تفکیک فعالیت و زیربخش مورد آسیب شناسی قرار گرفته و آمار و نمودار های قابل سنجش ارائه و به بحث گذاشته شد و در نهایت نتایج و پیشنهادات لازم جهت ارتقاء امتیازات لازم ارائه شد.

شهرام شفیعی تاکید کرد: هدف از دوره های آموزشی تاثیر آن بر بهره وری کارکنان و بهبود عملکرد ایشان است. بنابراین ضروری است فرهنگ سازی لازم بین کارکنان صورت پذیرد که خود کارکنان به دنبال آموزشهای جدید در حیطه کاری خود بوده و احساس نیاز کنند. در راستای فرهنگسازی می توان از اجبار و اعطای امتیاز در صورت کسب مهارت های جدید استفاده کرد که در ارزشیابی و ارزیابی عملکرد سالانه کارکنان تاثیر داشته باشد. بنابراین انجام ارزیابی عملکرد سالانه کارکنان سازمان تنها در دو هفته پایانی سال بدون تاکیدی بر افزایش مهارت کارمندان نمی تواند منجر به بهبود عملکرد ایشان شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید