Iranian Agriculture News Agency

همکاری کمیته امداد شهرستان هوراند و مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان برای اعطاء تسهیلات

در جلسه‌ای تخصیص تسهیلات از منابع در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره)، برای خرید ادوات کشاورزی و سایر بخش‌های کشاورزی بررسی شد.

همکاری کمیته امداد شهرستان هوراند و مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان برای اعطاء تسهیلات

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی،  در این جلسه که با حضور سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی هوراند، کارشناسان جهادکشاورزی و کمیته امداد برگزار شد، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هوراند اعلام کرد: کمیته امداد این شهرستان آمادگی همکاری برای ارائه تسهیلات به بخش دامداری و خرید ادوات برای افراد حائز شرایط و معرفی شده از سوی جهاد کشاورزی را دارد.

شکرنژاد افزود: از اول سال بخشی از تسهیلات کمیته امداد امام خمینی(ره) در بخش امور دام پرداخت شده و همچنین برای سه نفر نیز تسهیلات خرید تراکتور پرداخت شده است و برای خرید ادوات و اصلاح و جایگزینی باغات و احداث استخر در صورتیکه  افراد نیازمند باشند و فاقد بیمه تامین اجتماعی باشد منعی برای پرداخت تسهیلات وجود ندارد.

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان هوراند نیز در این جلسه با تشکر از همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هوراند در ارائه تسهیلات به بخش کشاورزی هوراند اظهار کرد: جهاد کشاورزی این شهرستان آمادگی لازم برای آموزش و صدور گواهینامه افراد تحت پوشش کمیته امداد در تمامی بخش‌های کشاورزی رادارد.

سید رضا تاج الدینی افزود: همچنین برای جامعه هدف کمیته امداد که در بخش کشاورزی و دامداری فعالیت دارند  همکاری و هماهنگی لازم را با نظام صنفی کشاورزی برای صدور پروانه فعالیت انجام خواهد داد و در سال 1401 برای 104 نفر از مددجویان کمیته امداد گواهینامه آموزش مهارتی کشاورزی صادر شده است و دوره‌های آموزش مهارتی با همکاری جهادکشاورزی و کمیته امداد به صورت مستمر برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید