Iranian Agriculture News Agency

تجلیل از رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در حاشیه نمایشگاه مواد غذایی و صنایع وابسته

اختتامیه نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و صنایع وابسته با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی

اختتامیه بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی، چاپ و بسته‌بندی، ماشین‌‌آلات، صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه بین‌‌المللی تبریز با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی برگزار شد.

اختتامیه نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و صنایع وابسته با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا از آذربایجان شرقی، اکبر فتحی با حضور در غرفه‌های این نمایشگاه ضمن بازدید با تولیدکنندگان و فعالان که به معرفی محصولات، خدمات و آخرین دستاوردهای خود در حوزه‌ های مواد غذایی، چاپ و بسته‌ بندی، ماشین ‌آلات و صنایع وابسته پرداخته بودند، گفتگو کرد.

وی با قدردانی از حضور اثربخش تولیدکنندگان در این نمایشگاه گفت: ارائه تولیدات بخش کشاورزی به ویژه مواد غذایی و صنایع وابسته در این نمایشگاه فرصت مغتنمی بود تا عموم مردم با پیشرفت‌ها و دستاوردهای این بخش آشنا شوند. همچنین حضور فعالانه تولیدکنندگان در این نمایشگاه نوید بخش آینده روشن برای بخش کشاورزی است. 

این نمایشگاه با هدف حمایت از تولید داخلی با حضور شرکت ‌های داخلی و مجموعه‌ های تولیدی از 12 استان کشور از جمله استانهای آذربایجان شرقی و غربی، تهران، البرز، همدان، اصفهان، خراسان رضوی، بوشهر، کرمانشاه، اردبیل، گلستان و مازندران در سالن ‌های شهریار، پروین اعتصامی و آذربایجان نمایشگاه  بین‌ المللی تبریز برگزار شد.

در این نمایشگاه غرفه ‌داران و گروه ‌های محصول متنوعی در زمینه ‌های انواع مواد غذایی، ماشین ‌آلات صنایع غذایی، چاپ، بسته‌ بندی کاغذ و تولید پاکت و ماشین‌ آلات کارتن‌سازی حضور داشتند. همچنین فعالان در حوزه اسانس‌ های خوراکی، مواد اولیه، چای، فرآورده ‌های لبنی و پودری، قهوه، تصفیه آب و غیره از 26 تا 29 آبان جهت عرضه محصولات خود در این رویداد شرکت کرده بودند.

در اختتامیه این نمایشگاه که احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز ، آذرشهر و اسکو و عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها و همچنین صابر پرنیان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی و واقف بهروزی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی نیز حضور داشتند ضمن تجلیل از غرفه های برتر نمایشگاه از تلاشهای اکبر فتحی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی به جهت تحقق برنامه های شعار سال و حمایت از بخش تولید با اهدای لوح و تندیس قدردانی شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید