Iranian Agriculture News Agency

با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی برگزار شد:

جلسه بررسی مشکلات و مسائل پایاب پمپاژ قلی بیگلو با محوریت عقد قرارداد با بهره برداران

جلسه بررسی مشکلات پایاب پمپاژ قلی بیگلو با محوریت عقد قرارداد با بهره برداران با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در محل اداره کل امور عشایر استان برگزار شد.

جلسه بررسی مشکلات و مسائل پایاب پمپاژ قلی بیگلو با محوریت عقد قرارداد با بهره برداران

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در جلسه بررسی مشکلات پایاب پمپاژ قلی بیگلو با محوریت عقد قرارداد با بهره برداران که با حضور جواد محمودی مدیر شعب بانک کشاورزی استان، سیدمحمدحسن آل هاشم مدیرکل امور عشایر استان، نادر نقیلی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی ، قاسم جعفروند مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان و نماینده بانک زمین برگزار شد،  نیز ضمن تذکر به ادارات ذیربط در این خصوص، به تسریع امور و جلوگیری از زیاده خواهی افراد سودجو تاکید کرد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: افراد داوطلبی که حاضر به عقد قرارداد برای بهره برداری قانونی از پایاب هستند، بانک کشاورزی موظف است قرارداد با آنها را منعقد و سندشان را صادر نماید، که این امر باعث رغبت بیشتر در میان سایر بهره برداران خواهد شد.

وی همچنین به تجهیز سیستم های تحت فشار توسط بانک زمین تاکید کرد.

مدیر کل امور عشایر استان نیز در این جلسه گفت: اداره کل امور عشایر استان نهایت تلاش خود را در خصوص حل مشکلات پایاب اراضی پمپاژقلی بیگلو به کار می بندد و جهت تسهیل در عقد قرارداد با بهره برداران، با جهاد کشاورزی، بانک کشاورزی و بانک زمین نهایت تعامل و همکاری را دارد.

آل هاشم اضافه نمود: امید است با حرکت جهادی و انقلابی و تسریع در این امور، از تحمیل هزینه های اضافی به عشایر زحمتکش جلوگیری شود.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید