Iranian Agriculture News Agency

اهداء بالغ بر 13 هزار سی سی خون به نیازمندان توسط کارکنان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی

با هماهنگی های انجام یافته با روابط عمومی و مدیریت امور اداری ، رفاه و پشتیبانی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و استقرار اکیپ سیار سازمان انتقال خون در محل این سازمان، 13 هزار و50 سی سی خون(29 کیسه) از انواع مختلف توسط 29 تن از کارکنان برای رفع نیاز بیماران اهداء شد.

اهداء بالغ بر 13 هزار سی سی خون به نیازمندان توسط کارکنان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، سجاد کلانتری مسئول اکیپ خونگیری اداره کل انتقال خون آذربایجان شرقی در حاشیه خونگیری در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب که هریک از اهدا کنندگان ، 450 سی سی خون برای رفع نیاز بیماران اهدا کرده اند افزود: اهدای خون علاوه بر رضایتمندی روحی که فرد با اهدای زندگی به دیگران آن را به دست می‌آورد، کاهش سکته‌های مغزی و قلبی و آماده‌تر و فعال شدن بافت‌های خون فرد اهداکننده را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه اهداکنندگان خون از سرمایه‌های کشور به شمار آمده و هر اهدا کننده‌ با عمل خود جان بیماران نیازمند را نجات می‌دهد افزود: از فرآورده‌های خونی، در معالجه بیماران خاص نیز استفاده می‌شود.

گفتنی است 35 نفر از کارکنان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی داوطلب برای اهدای خون بودند که از این تعداد 6 نفر شرایط جسمی مناسب برای اهدای خون نداشت. 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید