Iranian Agriculture News Agency

تجلیل امام جمعه تبریز از پاسخگو بودن مدیران سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی

قدردانی نماینده ولی فقیه در استان از رییس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی

رشد علم و فناوری در بخش های مختلف از جمله کشاورزی نتیجه تدابیر رهبری و تلاش جوانان کشور

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: رشد علم و فناوری در بخش های مختلف از جمله کشاورزی نتیجه تدابیر رهبری و تلاش جوانان کشور است.

قدردانی نماینده ولی فقیه در استان از رییس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی

 به گزارش خبرنگار ایانا از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار با معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی، حوزه کشاورزی را یکی از اولویت های کشور دانست و افزود: خدا را شاکریم که امروز در حوزه کشاورزی به سوی کشاورزی دانش بنیان حرکت کرده ایم.

وی با اشاره به بازدیدهای خود از پارک علم و فناوری تبریز اظهار کرد: ما امروز باید قدردان مقام معظم رهبری باشیم که این چنین به توسعه علم و فناوری توجه دارند و در نتیجه این توجه در این پارک ، جوانان شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار ارزشمندی تاسیس کرده و فعالیت می کنند.

آل هاشم وجود چنین جوانانی را مایه افتخار و مباهات کشور دانست و گفت: این پیشرفتی که امروز در کشور ما در حوزه علم و فناوری انجام گرفته است مایه شکرگذاری است و امیدواریم خداوند دشمنان ما را ریشه‌کن کند که نمی‌توانند این پیشرفت ها را تحمل کنند و ببینند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه زنان گفت: دشمنان با یک بهانه تلاش کرده اند همه خدمات و دستاوردهای نظام را زیرسوال ببرند اما با لطف خدا نخواهند توانست و ان شاء الله با سربلندی از این مرحله هم عبور می کنیم.

وی عملکرد همه زیرمجموعه های سازمان جهادکشاورزی را خوب و فعالانه توصیف کرد و با قدردانی از خدمات ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، مهندس فتحی را مدیری بی دردسر و موفق دانست.

آل هاشم با اشاره به کسب مقام اول توسط روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در کشور، فعالیت این اداره را در انعکاس فعالیتهای صورت گرفته خوب توصیف کرد و افزود: اینکه ارتباط خوبی با مردم برقرار می‌کنند و فعالیتهای آنها در رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما روزانه قابل مشاهده است نشانگر فعالیت خوب روابط عمومی این سازمان است.

 وی در پایان سخنان خود گفت: این ارتباط سازنده باعث می شود در مواقعی مانند مشکل کمبود گوشت و مرغ در استان، ضمن حضور در میان مردم، مردم  مشکلات خود را بیان ‌کنند و در زمانی که موفقیتی نیز کسب می شود آن را مشاهده نمایند و این قابل تحسین است که مهندس فتحی در همه حال پاسخگو بوده و حضور فعالی در رسانه ها دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید