Iranian Agriculture News Agency

نشست یک روزه روسای سازمان جهادکشاورزی استانهای مناطق ۳ و ۴ وزارت جهادکشاورزی در آذربایجان شرقی

به منظور هماهنگی در پیشبرد امور و با هدف کمک به توسعه بخش کشاورزی نشست روسای سازمان جهاد کشاورزی استانهای مناطق ۳ و ۴ وزارت جهادکشاورزی به میزبانی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.

نشست یک روزه روسای سازمان جهادکشاورزی استانهای مناطق ۳ و ۴ وزارت جهادکشاورزی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، این نشست یکروزه که با حضور سیدمجید موسوی مورد غفاری مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت جهاد کشاورزی ، اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و همچنین روسای سازمان های جهادکشاورزی منطقه ۳ شامل استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی ، اردبیل ، زنجان و قزوین و منطقه ۴ شامل استانهای کرمانشاه، ایلام، لرستان، همدان، کردستان و مرکزی امروز یکشنبه در تبریز برگزار شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در این نشست یک روزه  موضوعات مطرح شده در آیین نامه مناطق از جمله چگونگی فعالیت مناطق، بازه های زمانی و حوزه کاری و وظایفی که مناطق پنجگانه در کشور می توانند داشته باشند به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و پیشنهادات و کامنت ها با همفکری لحاظ شد.       

رئیس منطقه 3 وزارت جهادکشاورزی با اشاره به قانون انتزاع و محول شدن حوزه بازار و مزرعه تا سفره به بخش کشاورزی، اظهار کرد: بررسی چارت تشکیلاتی چابک که بتواند در این زمینه، قسمتی از نیازهای بخش اجرا را مرتفع و به مسائل و مشکلات پیش روی بهره‌برداران کمک کند از دیگر موضوعات بررسی شده در این نشست بود.

فتحی با اشاره به اینکه در نشست مذکور مسائل و مشکلات سازمان های پنجگانه منطقه 3 کشور و سازمان های شش گانه منطقه 4 کشور طرح و جمع بندی شد، افزود: مقرر شد این موارد توسط مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی به مقام عالی وزارت منعکس شود و نظام بخشی بهتری داشته باشد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در این نشست بر حضور مدیران استانی در جلسات تخصصی وزارت جهادکشاورزی تاکید کرد. 

گفتنی است؛ دراین نشست در خصوص آئین نامه مجامع منطقه ای، چارت سازمانی، مباحث مربوط به اهمیت امنیت غذایی ، تنظیم بازار و نظارت بر کالاهای اساسی و مسائل و مشکلات بحث و تبادل نظر شد.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید