Iranian Agriculture News Agency

در ششمین همایش نقش آفرینی زنان روستایی و عشایری در توسعه پایدار کشاورزی بمناسبت گرامیداشت روز جهانی زنان روستایی

تجلیل وزیر جهاد کشاورزی از سرکارخانم زرگری به عنوان کارشناس مسئول نمونه امور زنان روستایی استانها

در ششمین همایش نقش آفرینی زنان روستایی و عشایری در توسعه پایدار کشاورزی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی زنان روستایی با اهدای لوحی توسط وزیر جهاد کشاورزی از مشاور امور بانوان سازمان و کارشناس مسئول امور زنان روستایی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به عنوان کارشناس مسئول نمونه امور زنان روستایی استانها تجلیل شد.

تجلیل وزیر جهاد کشاورزی از  سرکارخانم زرگری به عنوان کارشناس مسئول نمونه امور زنان روستایی استانها

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، در سال 2008 مجمع عمومی سازمان ملل 15 اکتبر مصادف با 23 مهرماه را بعنوان روز جهانی زنان روستایی اعلام کرده است که به همین مناسبت همه ساله همایش گرامیداشت روز جهانی زنان روستایی برگزار می شود. امسال نیز ششمین همایش روز جهانی زنان روستایی با شعار توسعه کسب و کار، زیست بوم سازگار و معیشت پایدار و با حضور وزیر جهاد کشاورزی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، رئیس سازمان امور عشایرکشور، رئیس صندوق کارآفرینی امید و جمعی از مدیران ستادی وزارت جهاد کشاورزی ، برگزار شد.

این همایش همه ساله با هدف معطوف کردن توجه جامعه جهانی به نقش و اهمیت زنان روستایی و عشایری در تولید محصولات کشاورزی و تامین امنیت غذایی آحاد جامعه و به پاس ارج نهادن به زحمات آنان برگزار می شود که در این همایش از تعداد 13 نفر از زنان روستایی و عشایری پیشرو کشور که به نمایندگی از سایر زنان روستایی و عشایری در همایش حضور داشتند تجلیل شد.

برپایه این گزارش در این مراسم از سرکارخانم ناهید اکرمی مدیرعامل صندوق خرد زنان عشایری قشلاق دلاوران از استان آذربایجان شرقی به نمایندگی از صندوقهای خرد زنان استان از طرف وزیر جهاد کشاورزی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

تقدیر وزیر جهادکشاورزی از سرکارخانم ناهید اکرمی مدیرعامل صندوق خرد زنان عشایری قشلاق دلاوران از استان آذربایجان شرقی
تقدیر وزیر جهادکشاورزی از سرکارخانم ناهید اکرمی مدیرعامل صندوق
خرد زنان عشایری قشلاق دلاوران از استان آذربایجان شرقی

همچنین سه نفر از کارشناسان امور زنان روستایی استانهای تهران، گلستان و آذربایجان شرقی که در طی سال های اخیر فعالیتهای شاخص و چشمگیری داشتند از دستان وزیر جهاد کشاورزی لوح تقدیری دریافت کردند و مورد تجلیل قرار گرفتند.

این لوح در استان آذربایجان شرقی به سرکارخانم رقیه زرگری کارشناس امور زنان روستایی و مشاور امور بانوان سازمان  اعطا شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید