Iranian Agriculture News Agency

سرپرستان جدید مدیریت آب و خاک و اداره امور حقوقی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی معرفی شدند

حیاتی بودن اجرای پروژه های آبیاری تحت فشار با توجه به قرارگرفتن آذربایجان شرقی در حوضه آبریز دریاچه ارومیه

مراسم تودیع و معارفه سرپرستان جدید مدیریت آب و خاک و اداره امور حقوقی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

حیاتی بودن اجرای پروژه های آبیاری تحت فشار با توجه به قرارگرفتن آذربایجان شرقی در حوضه آبریز دریاچه ارومیه

  به گزارش خبرنگار ایانا از آذربایجان شرقی، مراسم تودیع و معارفه سرپرستان جدید مدیریت آب و خاک و اداره امور حقوقی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و معاونین و تعدادی از مدیران در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

 در این مراسم قاسم جعفروند به عنوان سرپرست مدیریت آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و علیرضا محمدنژاد داریانی به عنوان سرپرست اداره امور حقوقی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی منصوب شدند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی در این مراسم ضمن تسلیت درگذشت دکتر حسین پایداری، درگذشت وی را ضایعه ای دردناک و فقدانی بزرگ توصیف کرد و ضمن آرزوی غفران الهی، برای خانواده و همکاران او صبر جزیل مسئلت کرد.

فتحی، مرحوم دکتر پایداری را مشاوری امین و صادق توصیف کرد که با عملکردی شایسته، نامی نیک از خود به یادگار گذاشت.

وی تغییرات در سیستم اداری را ناگزیر دانست و افزود: اینکه یک کارمند پس از گذراندن دوران خدمت صادقانه، به درجه بازنشستگی نائل آید یک افتخار و توفیق بزرگ است که باید این افتخار را به آقای یوسفی تبریک و تهنیت گفت.

رئیس سازمان جهادکشاورزی، جعفروند را از مدیران شایسته و پاک دست این سازمان دانست که در هر مسئولیتی که قرار گرفته است، نهایت تلاش خود را انجام داده است.

فتحی با اشاره به اهمیت مدیریت آب و خاک گفت: تامین امنیت غذایی و موفقیت در حوزه تولیدات گیاهی، وابسته به این است که در حوزه مدیریت آب و خاک زیرساخت های مناسب ایجاد کنیم و در کنار تلاش و کوشش مضاعف، با سایر بخش های سازمان نیز همکاری و تعامل داشته باشیم.

وی اجرای پروژه های آبیاری تحت فشار را با توجه به قرار گرفتن آذربایجان شرقی در حوضه آبریز دریاچه ارومیه، حیاتی دانست و افزود: اجرای طرح های آبیاری تحت فشار تقاضا محور است اما باید همه توان خود را در راه خدمت به مردم، مصالح استان و اعتلای کشور به کار ببریم و در این مسیر از روبرو شدن با چالش ها واهمه ای نداشته باشیم.

فتحی اجرای برخی از پروژه ها و تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری را منوط به اجرای پروژه های مدیریت آب و خاک دانست و با ابراز امیدواری در خصوص تخصیص کامل این اعتبارات، از سرپرست جدید مدیریت آب و خاک خواست تمام تلاش خود را برای عملیاتی شدن هر چه سریعتر این پروژه ها به کار گیرد.

وی اداره حقوقی سازمان جهادکشاورزی را از ارکان اساسی این سازمان دانست که همکاری و تعامل آن با سایر ارکان ضروری است و می تواند از گرفتار شدن همکاران در مشکلات حقوقی ناشی از فعالیت های اداری، ممانعت کند.

وی از سرپرست جدید اداره حقوقی سازمان خواست همکاری و تعامل با تمامی مدیریت ها به ویِژه آب و خاک و امور اراضی را به عنوان یک مسئولیت برای این اداره در نظر گرفته و نهایت تلاش خود را به کار ببرد تا کسانی که در این بخش ها مشغول فعالیت هستند کمترین نگرانی را در خصوص مشکلات حقوقی داشته باشند.

گفتنی است در پایان این مراسم از تلاش های بی وقفه کامران یوسفی راد، مدیر سابق اداره آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی که پس از طی دوران خدمت، به افتخار بازنشستگی نائل شده بود، تقدیر شد.

 قاسم جعفروند سرپرست مدیریت آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی
 قاسم جعفروند سرپرست جدید مدیریت آب و خاک و امور فنی مهندسی
سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی 
علیرضا محمدنژاد داریانی سرپرست اداره امور حقوقی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی
علیرضا محمدنژاد داریانی سرپرست جدید اداره امور حقوقی
سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید