Iranian Agriculture News Agency

ابراز همدردی رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با خانواده جهادگر بسیجی شهید مدافع امنیت و حجاب و عفاف

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با حضور در منزل جهادگر شهید حسین اجاقی و دیدار با خانواده آن شهید و صدور پیامی به ابراز همدردی با خانواده وی پرداخت.

ابراز همدردی رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با خانواده جهادگر بسیجی شهید مدافع امنیت و حجاب و عفاف

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، در متن پیام اکبر فتحی آمده است: شهادت مظلومانه برادر جهادگر بسیجی حسین اجاقی در راه مقابله با آشوبگران و دفاع از نظم و امنیت شهروندان، بار دیگر نیت شوم دشمنان که هدف قرار دادن مقدسات بود را آشکار ساخت.

تردیدی نیست که اقدامات کور و هتاکانه عناصر ضدانقلاب که درصدد تعرض به نوامیس و اموال عمومی و ضربه به کشور و جامعه بودند با حضور مردم انقلابی، متدین و همیشه در صحنه و رشادتها و فداکاریهای نیروهای نظامی، انتظامی و مردمی نقش بر آب شد و خدشه ای به  پایه های محکم امنیت کشور وارد نشد. یقیناً این اقدام وحشیانه و غیر انسانی را تمامی انسانهای آزاده مذموم تلقی کرده و محکوم خواهند کرد.

اینجانب شهادت مظلومانه این جهادگر شهید سرافراز مدافع امنیت که از نیروهای فعال و خدوم راهبری اداره کل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان شرقی بود را به خانواده و والدین محترم ایشان از همکاران بازنشسته اداره کل غله استان و خانواده بزرگ جهاد کشاورزی و مردم شهیدپرور تبریز و استان آذربایجان شرقی تبریک و تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید والامقام، علو درجات و برای بازماندگان، صبر و اجر مسألت دارم.

گفتنی است شهید حسین اجاقی متولد سال1370، دارای مدرک کارشناسی ارشد حسابداری و فرمانده پایگاه علامه طباطبایی مسجد فاطمی تبریز و از بسیجیان اداره کل غله استان بود که در جریان مقابله با آشوبگران در مقابل مصلای تبریز با ضرب چاقو توسط عناصر معاند به شهادت رسید.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید