Iranian Agriculture News Agency

منیری در گفتگو با ایانا خبر داد:

قلع و قمع تغییر کاربری های غیر مجاز در شهرستان بستان آباد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بستان آباد از اجرای 210 فقره احکام دادگاه و همچنین دستور دادستانی موضوع تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها مبنی بر قلع و قمع مستحدثات غیرمجاز در سطح اراضی مزروعی شهرستان بستان آباد خبر داد.

قلع و قمع تغییر کاربری های غیر مجاز در شهرستان بستان آباد

 اکبر منیری در گفتگو با خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی بیان کرد: اجرای این احکام و دستورات دادستانی شهرستان با همکاری دادستان ، اداره راهداری و فرماندهی محترم نیروی انتظامی و با حضور مدیر و  همکاری کارکنان اداره امور اراضی این شهرستان اجرا شده است.

وی افزود: تلاش مستمر اداره امور اراضی این شهرستان در سال جاری منجر به صدور 420 فقره اخطار توقف عملیات شده که 240 فقره پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده است و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان موفق شده210 مورد دستور قلع و قمع تبصره 2 ماده 10 را در روستاهای سعید آباد، شیرین بلاغ، بنه کهل، ایرانق، موسی قیه ، اشرف آباد و چرزه خون اجرا کرده و تغییر کاربری های غیر مجاز را به حالت اولیه برگردانده و موجب آزادسازی حدود 64 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان شده است.

 منیری ادامه داد: این مدیریت صیانت از اراضی زراعی و جلوگیری از تغییر کاربری های  غیر مجاز را در اولویت برنامه های خود قرار داده است. 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید