Iranian Agriculture News Agency

به همت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی

برگزاری اردوی فرهنگی تفریحی فرزندان کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با هدف ایجاد نشاط و تقویت روحیه دینی

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از برگزاری اردوی فرهنگی تفریحی فرزندان کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در تبریز با هدف ایجاد نشاط، تقویت روحیه دینی و بنیان های اعتقادی، تقویت حس تعاون و همکاری، کسب تجربه در زمینه های مختلف اجتماعی، اخلاقی، فرهنگی خبر داد.

برگزاری اردوی فرهنگی تفریحی فرزندان کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با هدف ایجاد نشاط و تقویت روحیه دینی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی در مراسم افتتاحیه اردوی فرهنگی تفریحی فرزندان کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در سراسر کشور که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و به همت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان آذربایجان شرقی در مجتمع شهید کسایی تبریز برگزار گردید، ضمن تسلیت فرارسیدن ماه صفر و خوشامدگویی به فرزندان کارکنان وزارت جهادکشاورزی، هدف برگزاری این اردوی فرهنگی را معرفت افزایی برای فرزندان کارکنان دانسته و افزود؛ ایجاد نشاط، تقویت روحیه دینی و بنیان های اعتقادی، تقویت حس تعاون و همکاری، کسب تجربه در زمینه های مختلف اجتماعی، اخلاقی، فرهنگی و ... از دیگر اهداف برگزاری این برنامه است.

وی با اشاره به اینکه ماه صفر به علت رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) از ماه های مملو از غم و اندوه برای دوستداران اهل بیت است، در خصوص اعمال ماه صفر گفت: صدقه دادن، استغفار به درگاه الهی، تلاوت سوره واقعه و دعا کردن از اعمالی است که به آن انجام آن در این ماه توصیه می شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در پایان سخنان خود ضمن تشکر از معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی برای همکاری در برگزاری این اردوی فرهنگی، گفت: از مسئولین حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت کشاورزی قدردانم که با رویکردی که اتخاذ کرده اند رفاه کارکنان و خانواده های آنان را بیش از پیش مد نظر قرار می دهند که این یک اقدام مثبت و سازنده است.

  گفتنی است که این اردوی فرهنگی تفریحی از 8 الی 10 شهریور با حضور فرزندان 12 تا 16 ساله کارکنان جهاد کشاورزی سراسر کشور در تبریز برگزار می شود و بازدید از جاذبه های گردشگری استان و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر بخش های این اردوی 3 روزه است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید