Iranian Agriculture News Agency

حجت الاسلام والمسلمین نجفی:

تبعیت از رهبری، اخلاص و خدمت به مردم، راز ماندگاری نام شهیدان رجایی و باهنر در تاریخ کشور است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: تبعیت از رهبری، اخلاص و خدمت به مردم، راز ماندگاری نام شهیدان رجایی و باهنر در تاریخ کشور است.

تبعیت از رهبری، اخلاص و خدمت به مردم، راز ماندگاری نام شهیدان رجایی و باهنر در تاریخ کشور است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی در مراسم آغاز عملیات اجرایی همزمان 55 پروژه کشاورزی که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی و رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در محل سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار گردید، ضمن تبریک هفته دولت، این هفته را متعلق به شهدای دولت خصوصا شهیدان رجایی و  باهنر که یاد و خاطرشان در طول تاریخ ماندگار شده است، دانست و افزود: باید به این مساله توجه کنیم که چرا شهیدان رجایی و باهنر در تاریخ این مرز و بوم ماندگار شدند و  راز این ماندگاری و جادوانه شدن در نظام مقدس جمهوری اسلامی چیست؟

وی افزود: اولین راز ماندگاری این شهیدان والامقام، ذوب شدن و پیروی محض آنها از ولی فقیه است طوری که آنها همواره پذیرا و گوش به فرمان امام راحل(ره) بودند و هیچگاه از جرگه یاران امام خارج نشدند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی شاخص های ذوب بودن در ولایت را داشتن بصیرت و اطاعت محض از ولی فقیه دانسته و گفت: بصیرت یک فرد در  شناخت وی از زمان و نیازهای آن، اشراف بر اولویت ها و شناسایی دوست و دشمن مشخص می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی ادامه داد: وقتی رهبری مسیر حرکت جامعه را مشخص نموده و مرز بین حق و باطل را نشان می دهد، ولایت پذیر کسی است که در این مسیر حرکت نموده و از آن تخطی نکند.

وی دومین دلیل ماندگار شهیدان رجایی و باهنر را اخلاص آنها دانسته وگفت: این شهیدان چه در قبل از انقلاب و چه بعد ازآن خالصانه در راه کسب رضای خدا و اصلاح جامعه کوشیدند و این خصلت نام آنها را جاودانه کرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در پایان سخنان خود گفت: سومین راز ماندگاری این شهدای مظلوم، خدمت آنها به مردم است، چرا که آنها همه تلاش خود را نمودند تا در خدمت به مردم هر آنچه در توان دارند، انجام دهند. خادم مردم بودن افتخار بزرگی است که که این شهیدان از آن خود کردند و نام خود را در ذهن مردم و تاریخ کشور جاودانه کردند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید