Iranian Agriculture News Agency

خیری در گفتگو با ایانا خبر داد:

جذب 25 دستگاه خطی کار کشت آبی و دیم زراعی توسط جهاد کشاورزی شهرستان بناب

25 دستگاه خطی کار کشت آبی و دیم زراعی توسط جهاد کشاورزی شهرستان بناب جذب شد.

 جذب 25 دستگاه خطی کار کشت آبی و دیم زراعی  توسط جهاد کشاورزی شهرستان بناب

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بناب در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  با اشاره به اهمیت کشت مکانیزه در افزایش عملکرد و تولید محصولات زراعی گفت: طی سه سال اخیر تعداد ۲۵ دستگاه خطی ‌کار کشت آبی و دیم زراعی به صورت یارانه ای یا با تسهیلات کم بهره و یا از طریق خط اعتباری مکانیزاسیون خریداری، جذب و تحویل کشاورزان شده است.

 روح اله خیری افزود: در سال گذشته ۵ دستگاه خطی کار کشت مستقیم دیم از محل اعتبارات طرح جهش تولید در دیمزارها و در سال جاری ۵ دستگاه خطی کار آبی و کفکار از محل اعتبارات طرح احیای دریاچه ارومیه خریداری و جذب شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بناب با اشاره به اینکه در هفته جهاد کشاورزی ۵ دستگاه از خطی کارها به کشاورزان تحویل داده شده است افزود: مصمم هستیم با استفاده از تسهیلات کم بهره یا در صورت امکان با یارانه مستقیم خرید دستگاه های خطی کار را مورد حمایت قرار داده و طبق برنامه به کشاورزان تحویل داده شود.

خیری با بیان اینکه زمان برداشت ذرت در سال زراعی در نوبت اول از شهریور ماه شروع می شود افزود: دو دستگاه پنوماتیک ذرت کار 4 ردیفه از محل احیای دریاچه ارومیه خریداری و جذب شده و پس از بررسی در اختیار کشاورزان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید