Iranian Agriculture News Agency

بازدید مدیرکل هماهنگی امور استانهای وزارت جهادکشاورزی از میز ارتباطات مردمی جهادکشاورزی در تبریز

استقرار میز ارتباطات مردمی وزارت جهادکشاورزی در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی

همزمان با سفر استانی رییس جمهوری به استان آذربایجان شرقی و در راستای اهداف دولت مردمی در رسیدگی و بررسی مشکلات اقشار مختلف مردم بویژه کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی، میز ارتباطات مردمی وزارت جهادکشاورزی در محل سالن جلسات سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی تشکیل شد.

استقرار میز ارتباطات مردمی وزارت جهادکشاورزی در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، همزمان با سفر استانی رییس جمهوری به استان آذربایجان شرقی و در راستای اهداف دولت مردمی در رسیدگی و بررسی مشکلات اقشار مختلف مردم بویژه کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی، میز ارتباطات مردمی وزارت جهادکشاورزی در محل سالن جلسات سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به نشانی تبریز، خیابان آزادی ، مابین چهاراه لاله و نصف راه، سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی ، طبقه 2 اتاق 301 تشکیل شد.

برپایی این میز ارتباطات مردمی در آستانه سفر استانی رییس جمهور و با حضور جناب آقای عسکری مدیرکل دفتر  ارتباطات مردمی  و پیگیری سفرهای استانی وزارت جهادکشاورزی به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر جهادکشاورزی صورت گرفت.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان در حاشیه میز ارتباطات مردمی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه با استقرار این میز ارتباطات مردمی و با حضور نماینده تام الاختیار وزیر جهادکشاورزی در آذربایجان‌شرقی، درخواستها و مسائل مراجعان مورد رسیدگی قرار می‌گیرد گفت: نماینده تام الاختیار وزیر جهادکشاورزی در سفر ریاست جمهوری به استان آذربایجان‌شرقی، ۱۱ و ۱۲ خرداد از ساعت ۸ تا ۱۸ از طریق میز ارتباطات مردمی مستقر در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی شنوای مسائل و مشکلات مراجعان بخش کشاورزی بوده و درخواستهای آنان را برای رسیدگی، به واحدهای مرتبط اداری این وزارتخانه و سایر بخشها و سازمانهای مرتبط ارجاع می دهد.

 اکبر فتحی افزود: پس از پایان یافتن این طرح، مراجعان، از طریق کدهای پیگیری ارایه شده سامانه سامد می‌توانند از نتایج اقدامات انجام شده درباره مشکلات و مسایل مطرح شده شان مطلع شوند.

گفتنی است هوشنگ محمدی مشاور وزیر و مدیرکل امور استانهای وزارت جهادکشاورزی در حاشیه سفر به استان آذربایجان شرقی ضمن حضور در میز ارتباطات مردمی وزارت جهادکشاورزی با تعدادی از مراجعین و حاضرین در میز ارتباطات مردمی دیدار و گفتگو نمود.

شایان ذکر است در حاشیه میز ارتباطات مردمی وزارت جهادکشاورزی، جلسه رسیدگی به مطالبات مردمی در سفر استانی رئیس جمهور محترم در قالب صدای مردم آذربایجان شرقی با حضور نمایندگانی از کاروان سفر ریاست جمهوری، وزارت جهادکشاورزی و رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

لازم به یادآوریست این میزهای خدمت فردا پنجشنبه نیز از ساعت هشت صبح تا ۱۸عصر برای رسیدگی به دغدغه‌ها، مطالبات و درخواستهای شهروندان فعال خواهند بود.

آیت الله  رئیسی رییس جمهور کشورمان قرار است به همراه جمعی از وزرا، فردا پنجشنبه به آذربایجان‌ شرقی سفر کند.

 

حجم ویدیو: 63.98M | مدت زمان ویدیو: 00:04:39
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید