Iranian Agriculture News Agency

کاظم زاده در گفتگوی اختصاصی با ایانا خبر داد:

ملاقات مردمی فرصتی مناسب برای بیان مشکلات کشاورزان و پاسخگویی مسئولان ذیربط است

جزئیات دیدارهای مردمی مسئولان سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی اعلام شد

مشاور رئیس سازمان و سخنگوی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: ملاقات مردمی فرصتی مناسب برای بیان مشکلات کشاورزان و پاسخگویی مسئولان ذیربط است .

ملاقات مردمی فرصتی مناسب برای بیان مشکلات کشاورزان و پاسخگویی مسئولان ذیربط است

مشاور رئیس سازمان و سخنگوی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی گفت: مقرر گردیده رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به اتفاق معاونین و مدیران کل تابعه سازمان در روزهای سه شنبه هر هفته(از ساعت 9 الی 11صبح) با حضور در حوزه ریاست سازمان اقدام به برگزاری دیدار مردمی و ملاقات عمومی کرده و درخواستها و مطالبات مردم ، مراجعین و بهره برداران بخش کشاورزی را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهند.

وحید کاظم زاده در حاشیه جلسه دیدار مردمی مدیران سازمان که به مناسبت هفته روابط عمومی برگزار شده بود در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: در این ملاقاتها و جلساتی که سعی شده به طور میانگین و منظم بصورت هفتگی برگزار شود، مسائل و مشکلات مراجعین، کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی از نزدیک مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای لازم و قانونی در جهت برطرف کردن مشکلات مراجه کنندگان ارائه می شود.

وی تاکید کرد: مردم و مراجعین و حتی همکاران اگر مدیر یک مجموعه را امین خود بدانند و مشکلات خود را بدون واسطه بیان نمایند، بسیاری از مسائل موجود به راحتی بر طرف می گردد و این خود می تواند نشان از اعتماد مردم به مدیران و مسئولین باشد.

مشاور رئیس سازمان و سخنگوی سازمان جهادکشاورزی استان در ادامه ضمن اشاره به اینکه ملاقات مردم این فرصت را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد تا از این راه موانع پیش روی خود را برطرف کنند، خاطرنشان کرد: شنیدن مشکلات مردم و حل آنها برای رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است.

وی یادآور شد: استمرار ملاقاتهای مردمی و پیگیری خواسته های مردم از اولویتهای ویژه سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی است و به خاطر اهمیت این موضوع، به معاونین و مدیران ستادی و شهرستانی و ادارات تابعه سازمان هم توصیه شده است.

گفتنی است در این دیدارها که به مناسبت هفته گرامیداشت روابط عمومی و به  ‌صورت جداگانه و رودررو با 8 نفر از مراجعین برگزار شد، هرکدام از ملاقات‌کنندگان مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و  داداش نصیری مدیر امور اراضی سازمان ،  وحید کاظم زاده مشاور رئیس سازمان و مدیر روابط عمومی سازمان و  نصرت الله صبوری معاون مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز ضمن شنیدن مسائل و مشکلات این افراد دستورات لازم در خصوص رسیدگی و رفع مشکلات ایشان را صادر کردند.

 

حجم ویدیو: 10.78M | مدت زمان ویدیو: 00:01:20
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید