Iranian Agriculture News Agency

فتحی در گفتگوی اختصاصی با ایانا خبر داد:

توزیع 7666 تن برنج و شکر به قیمت مصوب در بازار استان آذربایجان شرقی

موجودی کالاهای اساسی استان آذربایجان شرقی در وضعیت خوبی قرار دارد

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از توزیع 7 هزار و 666 تن برنج و شکر به قیمت مصوب در بازار استان آذربایجان شرقی با هدف حفظ آرامش بازار و ثبات قیمت‌ها خبر داد.

توزیع 7666 تن برنج و شکر  به قیمت مصوب در بازار استان آذربایجان شرقی

اکبر فتحی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی با بیان اینکه با توجه به سیاستهای دولت مبنی بر توزیع کالاهای اساسی در بازار، سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی طی یکسالی که از دولت مردمی آیت الله رئیسی می گذرد به وفور کالا شامل برنج، شکر، قند، روغن و... در بازار توزیع کرده است، ادامه داد: برای آرامش در بازار و دسترسی شهروندان به کالای اساسی طی هفته گذشته مجوز 4 هزار و 791 تن برنج شامل 3 هزار تن برنج تایلندی (رده ب 50 کیلویی) با قیمت مصرف کننده هر کیلوگرم 115 هزارریال، یک هزارو 791 تن برنج هندی (دانه بلند 1121) با قیمت مصرف کننده هر کیلو 185 هزارریال، و 2 هزار و 875 تن شکر خانوار با قیمت مصرف کننده هر کیلوگرم 205 هزارریال توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران به استان آذربایجان شرقی تخصیص و هم اکنون این نوع کالاها در حال ارسال به کلیه شهرستانها هستند.

وی به وضعیت موجودی کالاها اشاره کرد و افزود: موجودی کالاهای اساسی استان در وضعیت خوبی قرار داشته و هر زمان که بازار نیاز داشته باشد بر اساس برشهای استانی اعلام شده از مرکز برنج و شکر به وفور در بازار توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: با توجه به توزیع کالا در بازار و بر اساس بررسی  های به عمل آمده در بحث برنج و شکر هیچ گونه کمبودی در استان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مباشرین توزیع برنج و شکر با اولویت فروشگاه های زنجیره ای، اتحادیه ها ، تعاونیهای مصرف و تعاون روستایی می باشد ادامه داد: مباشرین توزیع ترجیحاً فروشگاه های زنجیره ای دارای صندوق مکانیزه و فروشگاه های معتبر و دارای اهلیت و دارای صندوق مکانیزه هستند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان تاکید نمود: شکر خانوار بایستی در بسته های 3 کیلویی به قیمت 615 هزار ریال به مصرف کننده نهایی عرضه شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید