Iranian Agriculture News Agency

تقدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از مهندس فتحی به عنوان مدیر نمونه و دخیل در تامین سلامت استان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در حاشیه همایش ویژه هفته سلامت با تقدیم لوح تقدیری از تلاشهای رئیس سازمان جهادکشاورزی استان و همکاران در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کووید - 19 و به عنوان مدیر نمونه و دخیل در تامین سلامت استان تقدیر و تجلیل کرد.

تقدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از مهندس فتحی به عنوان مدیر نمونه و دخیل در تامین سلامت استان

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی،  در لوح تقدیر نقی پور خطاب به  اکبر فتحی آمده است:

بی شک سلامتی بزرگترین عطیه الهی برای اشرف مخلوقات و تلاش در راستای تحقق سلامتی آحاد جامعه و اعتلای رسالت خدمت‌رسانی به مردم،یکی از با ارزش ترین اعمال معنوی محسوب می گردد که در این رهگذر، افتخار خدمتگزاری همواره نصیب انسان های مومن و متعهد گشته و سپاس از تلاشگران عرصه سلامت مایه استمرار ارتقاء سطح سلامت جامعه خواهد بود لذا به مصداق آیه شریفه"من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" بر خود لازم می‌دانم از خدمات و تلاشهای جنابعالی و همکاران مجموعه در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کووید ـ ۱۹ تقدیر و تقدیر و تجلیل نمایم. امید است همچون گذشته با استعانت از درگاه حضرت حق در راستای اجرای خدمت به مردم بیش از پیش موفق باشید. توفیق روز افزون شما را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

گفتنی است همایش ویژه هفته سلامت به همت دانشگاه علوم پزشکی تبریز و با شرکت جمعی از کارکنان دانشگاه و همچنین مدیران ادارات کل دخیل در تامین سلامت استان در روز چهارم از هفته سلامت برگزار و از زحمات آنان با اهدای لوح و هدیه تجلیل به عمل آمد.

 وحید کاظم زاده مشاور رئیس سازمان و مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی  به نمایندگی از طرف رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی  این لوح را دریافت کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید