Iranian Agriculture News Agency

آل هاشم :

حضور پر رنگ روابط عمومی ها در نقاط حساس دوران دفاع مقدس

مدرکل امور عشایر استان آذربایجان شرقی و از پیشکسوتان و یادگاران روابط عمومی سازمان جهادسازندگی در دوران دفاع مقدس گفت: روابط عمومی ها در نقاط حساس دوران دفاع مقدس حضور پر رنگ داشتند.

حضور پر رنگ روابط عمومی ها در نقاط حساس دوران دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، سیدمحمدحسن آل هاشم در نشست پیشکسوتان روابط عمومی های سازمان جهادسازندگی سابق، اداره کل کشاورزی سابق و سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و جشن روابط عمومی برتر کشور در سال 1400 در مجتمع فرهنگی رفاهی شهید کسائی تبریز با اشاره به فعالیت های روابط عمومی سازمان در دوران جنگ اظهار داشت: نوع فعالیت روابط عمومی در گذشته با زمان حال بسیار متفاوت بود و در تمامی مراسماتی که برگزار می شد از پارچه نوشته ها و فیلم های قدیمی استفاده می گردید که اکنون با وجود فضای مجازی انتقال پیام ها بصوت سریع و ارزان و فراگیر منتقل می گردد.

وی از حضور پر رنگ روابط عمومی ها در نقاط حساس دوران دفاع مقدس یاد نمود و افزود: مسئولیت و وظیفه روابط عمومی جدا از اطلاع رسانی در دوران جنگ تحمیلی، روحیه دهی به نیروهای رزمنده بود.

وی با بیان اینکه اهداف و نحوه اطلاع رسانی کاملاً متحول گردیده است گفت: روابط عمومی ها امروز به عنوان یار و یاور دستگاه ها و سازمان ها می باشند.

حجم ویدیو: 51.17M | مدت زمان ویدیو: 00:03:19
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید