Iranian Agriculture News Agency

بازدید استاندار آذربایجان شرقی از روند تأمین و توزیع میوه شب عید

لزوم نظارت جدی بر عرضه میوه با کیفیت و قیمت مناسب به مردم

استاندار آذربایجان شرقی به منظور بررسی وضعیت تأمین و توزیع میوه شب عید، به همراه مسئولان دستگاه‌ های مربوطه، از دو انبار میوه در تبریز بازدید و دستورهای لازم را برای عرضه میوه با کیفیت و قیمت مناسب به مردم صادر کرد.

 بازدید استاندار آذربایجان شرقی از روند تأمین و توزیع میوه شب عید

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، عابدین خرّم در حاشیه این بازدید که  اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، علی کرمی رئیس منطقه پنج بازرسی کل کشور و مدیرکل بازرسی استان آذربایجان شرقی و محمد کلامی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌شرقی نیز حضور داشتند  در جمع خبرنگاران، گفت: کمبودی از نظر میوه در استان نداریم و نیاز مردم به اندازه کافی خریداری و در انبارها ذخیره شده است.

 وی افزود: مهم‌ترین بحث در تأمین میوه شب عید، کیفیت و قیمت آن است که گروه‌های بازرسی باید به طور دقیق نظارت کنند تا میوه با قیمت مصوب و کیفیت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

 خرّم اظهار داشت: کار آماده ‌سازی و سورتینگ میوه در انبارها از امروز انجام می‌شود و میوه شب عید از روز جمعه به تدریج وارد میادین توزیع شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

 استاندار آذربایجان شرقی در این بازدید با توضیحات مسئولان سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و سازمان تعاون روستایی استان در جریان روند تأمین و توزیع میوه شب عید قرار گرفت و دستورهای لازم را برای عرضه میوه با کیفیت و قیمت مناسب به مردم صادر کرد.

 

حجم ویدیو: 55.84M | مدت زمان ویدیو: 00:07:16
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید