Iranian Agriculture News Agency

تقدیر از کسب رتبه شایسته توسط سازمان جهادکشاورزی استان در راستای اقامه نماز

تجلیل نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی از مهندس فتحی

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی با اهدای لوح تقدیری به رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی ، کسب رتبه شایسته تقدیر توسط سازمان جهادکشاورزی استان در راستای اقامه نماز را تبریک و تهنیت گفتند.

تقدیر از کسب رتبه شایسته توسط سازمان جهادکشاورزی استان در راستای اقامه نماز

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، در لوح تقدیر حضرت آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم و  عابدین خرم خطاب به  اکبر فتحی آمده است:

بی شک کوشش شایسته در عرصه خداشناسی و خداپرستی خلایق، گام نهادن در مسیر انبیاء و اولیاء و نتیجه آن نیز رضایت خدای رحمان و سعادت انسان است.

از آنجایی که در بین همه تعالیم اسلام، ستون دین، معراج مومنین و نور چشم خیر المرسلین، جایگاه بی نظیر و تأثیر بی‌بدیلی دارد، قرآن کریم هم اولین شاخصه حکومت صالحان را اقامه نماز معرفی می کند که اهمیت آن در شرایط فعلی و در جمع کارگزاران نظام اسلامی بیشتر هم می‌شود.

بر خود فرض می‌دانیم از تلاش جمعی خادمان نماز در دستگاه مذکور که منجر به کسب رتبه (شایسته تقدیر در سال‌های1398 و 1399) شده است قدردانی و تشکر به عمل آورده و از خداوند منان توفیقات روز افزونتان را در ظل عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) برای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در این مسیر خاضعانه مسئلت می نمائیم.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید