Iranian Agriculture News Agency

عباسی در گفتگو با ایانا خبر داد:

پرداخت دوازده میلیارد و پانصد و بیست میلیون ریال تسهیلات دامدار کارت در جلفا

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جلفا از پرداخت دوازده میلیارد و پانصد و بیست میلیون ریال تسهیلات دامدار کارت در این شهرستان خبر داد.

پرداخت دوازده میلیارد و پانصد و بیست میلیون ریال تسهیلات دامدار کارت در جلفا

 رضا عباسی در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی ضمن اعلام این خبر گفت: تاکنون دوازده میلیارد و پانصد و بیست میلیون ریال تسهیلات دامدار کارت به ۳۱ دامدار شهرستان جلفا پرداخت شده است.

وی گفت: با توجه به اعتبار تخصیص یافته در خصوص تسهیلات دامدار کارت، سهم هر شهرستان در حوزه روستایی و عشایری مشخص شده است که در این راستا کل سهم اعتبار تعیین شده شهرستان جذب‌ گردیده است. 

وی با اشاره به اجرای طرح دامدار کارت برای حمایت از دامداران و استفاده از تسهیلات سرمایه در گردش و تامین خوراک دام، گفت: امیدواریم بتوانیم با پیگیری‌ها و جذب اعتبارات مرحله دوم، این تسهیلات را افزایش دهیم تا بخشی از هزینه‌های دامداران به خصوص روستاییان پوشش داده شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جلفا تصریح کرد: پرداخت این تسهیلات در قالب دامدار کارت با سود ۱۱ درصد انجام می شود و دامداران تنها با داشتن هویت گذاری و پلاک کوبی دام‌ها، مشمول دریافت این کارت می‌شوند.

 عباسی افزود: دامداران برای بهره مندی از این تسهیلات باید در سامانه سیتا ثبت نام و تعداد دام‌های پلاک کوبی شده موجود خود را ثبت نمایند.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید