Iranian Agriculture News Agency

بهداد در گفتگو با ایانا خبر داد:

پلمب یک واحد کشتارگاه صنعتی طیور غیر بهداشتی در استان آذربایجان شرقی

مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی از پلمب یک واحد کشتارگاه صنعتی طیور به علت تخلفات بهداشتی در این استان خبر داد.

پلمب یک واحد کشتارگاه صنعتی طیور غیر بهداشتی در استان آذربایجان شرقی

 امیرحسین بهداد در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی از پلمب مجدد یکی از کشتارگاه های صنعتی طیور استان خبر داد و گفت: با توجه به عدم تمدید اعتبار پروانه بهداشتی بهره برداری توسط مسئولین این کشتارگاه و عدم پایبندی مدیریت کشتارگاه مذکور به تعهدات خود در خصوص رفع مشکلات و نواقص بهداشتی کشتارگاه، مجدداً با هماهنگی و دستور دادستان شهرستان پلمب و از ادامه فعالیت کشتارگاه مزبور ممانعت به عمل آمده است.

وی خاطر نشان کرد: در سالیان گذشته تذکرات شفاهی و کتبی عدیده ای از سوی کارشناسان شهرستانی و استانی به مدیریت و مسئولین فنی و بهداشتی ابلاغ گردیده که با کم توجهی ایشان روبرو شده است.

بهداد افزود: فعالیت این کشتارگاه در ماه گذشته نیز به دلیل وجود نقایص بهداشتی به دستور دادستان ممنوع گردیده بود که با تعهد مدیریت کشتارگاه مبنی بر رفع نواقص و رعایت موازین بهداشتی به چرخه تولید بازگشته بود لیکن نظر به عدم تمکین به تعهدات پلمب واحد مذکور در دستور کار قرار گرفت.

وی در پایان گفت: به همت کارشناسان و ناظرین دولتی مستقر در کشتارگاه های دام و طیور استان موارد و مسائل بهداشتی با جدیت رصد و در صورت لزوم اقدامات قانونی انجام می شود.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید