Iranian Agriculture News Agency

مراسم یادبود شهادت سرتیپ شهید مهدی توسنگ در مسجد جامع شهر ماهان برگزار گردید

در مراسمی که با حضور خانواده معظم شهید ، نیروهای انتظامی ونظامی و مسئولان استانی و محلی و مردم شهید پرور در مسجد جامع ماهان برگزارشد، حجت الاسلام والمسلمین قاسمی زاده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان با تبریک و تسلیت شهادت این سردار بزرگ و فرمانده قرارگاه ابوذر کرمان، نتیجه زندگی انسانها را طبق آیات و روایات رسیدن به آرامش بیان کرد وگفت: بالاترین آن یاد ، ذکرو رضایت خد ونداست که قلب ها با آن آرامش می گیرد .

مراسم  یادبود شهادت سرتیپ شهید مهدی توسنگ در مسجد جامع شهر ماهان برگزار گردید

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان،  مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در این سازمان با بیان این که ممکن است بعضی انسانها با مال و منال به آسایش نسبی در دنیا برسند ولی رسیدن به آرامش لیاقتی دیگر می خواهد که انسانهایی چون شهید توسنگ با شهادت خود و ریختن اولین قطره خون باعث زدودن غم وغصه آنها می شودو نه خوف دارند و نه محزون می شوند. وی با ذکرحدیثی از امام علی(ع) که یکی از هشت درب بهشت مخصوص شهداست به بیان مطالبی در باره مقام والای شهید و شهادت پرداخت .

وی در ادامه   دربه نقش پدر و مادر درروزی حلال در زندگی  عاقبت به خیری  واشاره  کرد و اظهارکرد : این شهید بزرگوار  نمونه ای  از فرزندان  نیکو پدر ومادر است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان  کرمان با بیان  این که خانواده شهداء از صاحبان اصلی این انقلاب هستند ، گفت: با جانفشانی شهداء عزیز امنیت، دینداری امروز  و... قابل مقایسه با گذشته نمی باشد .

وی افزود: در مقابل این حق حیاتی که شهدا به ما داده اند توجه به پیام شهداء در جامعه امروز به خصوص در سه مسئله ، اعتقادات ما در خطر است،  اخلاق ما در خطر است  ودشمن نظام و رهبری عزیز را نشانه گرفته است.

وی به ویژگی ها و  خصوصیات شهید والا مقام سردار مهدی توسنگ که مردی مبارز،شجاع و دلیر، جلوتر از نیروهای تحت الامر و امنیت کشور برایش مهم بود اشاره کرد و گفت: این شهید به معنای وقعی کلمه  سردار کویر بود.

شایان ذکراست  است شهید والا مقام سرتیپ مهدی توسنگ در مورخ  26 آبان ماه جاری به همراه دو تن از همرزمانش در مبارزه با اشرار مسلح در مرز کرمان و سیستان  و بلوچستان به فیض شهادت نائل شد

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید