Iranian Agriculture News Agency

پلاک گذاری کمباین ها در مرودشت آغاز شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از تشکیل پرونده و پلاک گذاری 715 دستگاه کمباین در این شهرستان خبر داد .

پلاک گذاری کمباین ها در مرودشت آغاز شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، کاووس همتی گفت:کمباین های مذکور مراحل تشکیل پرونده را گذرانده و در مرحله بازدید افسر پلیس راهور و دریافت "زوج پلاک" اختصاصی خود هستند.

همتی با بیان اینکه بر اساس مصوبات کارگروه پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز طرح مذکور اجرا می شود، تصریح کرد: 800 دستگاه از  2855 دستگاه کمباین شهرستان مرودشت از ابتدا دارای پلاک بوده اند و 2055 دستگاه فاقد پلاک در دستور کار پلاک گذاری هستند.

او با اشاره به الزام پلاک گذاری کمباین ها اظهار کرد: این اقدام به منظور دریافت سهمیه سوخت زمستان کمباین ها ضروری است و تا قبل از فرارسیدن توزیع سوخت زمستانه باید تعیین تکلیف شوند.

وی با اشاره به پلاک گذاری تراکتور ها در شهرستان مرودشت افزود: 5260 دستگاه تراکتور در این شهرستان موجود است که بیش از نیمی از این تراکتور ها دارای پلاک و مابقی نیز در مرحله تشکیل پرونده و پلاک گذاری هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه طرح پلاک گذاری با همکاری جهاد کشاورزی، پلیس راهور، اداره آگاهی و تعاونی کمباین داران در حال اجرا است، ابراز کرد: ذی نفعان می توانند برای اطلاع از روند اجرای کار به مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید