Iranian Agriculture News Agency

فتحی تاکید کرد:

شهدا و ایثارگران الگوی جهادی برای همه مردم جامعه در جنگ اقتصادی امروز هستند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: شهدا و ایثارگران الگوی جهادی برای همه مردم جامعه در جنگ اقتصادی امروز هستند و زحمات همه این بزرگواران اجر و قرب الهی است.

شهدا و ایثارگران الگوی جهادی برای همه مردم جامعه در جنگ اقتصادی امروز هستند

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت با قدردانی از ایثارگریها و فداکاریهای این عزیزان، یاد و خاطره شهدا و ایثارگران دفاع مقدس خصوصاً شهدای جهادسازندگی را گرامی داشته و گفت: عده ای در راه حفاظت از کشور جمهوری اسلامی ایران و آبرو و عزت مملکت و مردم به مقام شهادت توفیق یافتند و عده ای دیگر جنگیدند و برگشتند و امروز یک الگوی جهادی برای همه مردم جامعه در جنگ اقتصادی امروزهستند و زحمات همه این بزرگواران اجر و قرب الهی است.

وی به شهادت در راه خدا، دین و مملکت اشاره کرد و گفت: شهادت در این راه، معامله با خداست و امنیت، آرامش و آسایش امروز مردم و جامعه مدیون آزادگیها، ایثارگریها و جانفشانی تمامی شهدا و زحمتهای خانواده های محترم آنهاست.

وی یادآور شد: تمامی این ایثارگریها و از جان گذشتگیها همواره در یاد و قلب ما خواهد بود و همواره تلاش خواهیم کرد تا حداقل بخشی از زحمات این عزیزان را جبران کنیم.

 فتحی کسب روحیه ایثار و فداکاری از شهدا و خانواده آنها را مهم تلقی کرد و گفت: در جامعه امروز که در جنگ نابرابر اقتصادی قرار داریم، نیاز است تا با دیدار و ارتباط مستمر با خانواده شهدا روحیه ایثار، فداکاری و گذشت را بدست آوریم.

وی افزود: برخلاف برخی گفته های اشتباه رایج در جامعه ، در دیدار با خانواده های شهدا هیچ وقت خواسته ای از طرف آنها مطرح نشده و این حاکی از روحیه والا در حفظ قداست و پاکی روح این خانواده ها بوده که هرگز نمی خواهند آن را با مادیات عوض کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی روز سرباز و هفته نیروی انتظامی را به همه سربازان و انسان هایی که تلاش می کنند امنیت و آرامش جامعه را فراهم کنند، تبریک گفت و از یگان حفاظت منابع طبیعی و یگان حفاظت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی تجلیل و قدردانی کرد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید