Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به دکتر ساداتی نژاد

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در پیامی انتخاب دکتر سیدجواد ساداتی نژاد را به عنوان وزیر جهاد کشاورزی دولت سیزدهم تبریک گفت.

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به دکتر ساداتی نژاد

به گزارش ایانا، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به این شرح است:

بسم الله الرحمان اارحیم

برادر ارجمند جناب آقای دکتر سید جواد ساداتی نژاد زید عزه

وزیر محترم جهاد کشاورزی

سلام علیکم و رحمت الله

حسن انتخاب حضرتعالی از سوی رئیس جمهور محترم به عنوان وزیر جهاد کشاورزی و کسب رای اعتماد قاطع نمایندگان محترم مجلس که حاکی از شایستگی و لیاقت شماست، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

سابقه درخشان و جهاد گرانه این مجموعه در رفع محرومیت و خدمات ایثار گرانه هشت سال دفاع مقدس و حضور نیروهای انقلابی، فرصت و نعمت ارزشمندی است که با درایت و مدیریت عالمانه و جهادی حضرتعالی، جهشی در تامین امنیت غذائی و رفع مشکلات معیشتی مردم شریف برداشته شود و سابقه پیشگامی در خدمت جهادی را تعالی بخشد.

توکل به خداوند متعال و استمداد از حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و استفاده از ظرفیت های گوناگون به ویژه فرهیختگان و جوانان عزیز، نوید بخش موفقیت چشمگیر و آینده روشن است.

حوزه نمایندگی ولی فقیه به یاری خداوند متعال همه توان خود را در همراهی و همکاری با حضرتعالی جهت تحقق اهداف عالی و مقدس این وزارتخانه مبذول خواهد داشت.

بار دیگر فرصت ارزشمند خدمت به ملت شریف و نظام اسلامی را تبریک و تهنیت گفته و توفیقات درخشان شما را از حضرت حق مسئلت دارم

سید حسن ربانی

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید