Iranian Agriculture News Agency

اختصاص95 میلیارد ریال به فصول کشاورزی، منابع طبیعی و منابع آب بروجن

فرماندار بروجن گفت: در سال جاری و از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای افزون بر ۹ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان به فصول کشاورزی، منابع طبیعی و منابع آب اختصاص یافت.

اختصاص95 میلیارد ریال به فصول کشاورزی، منابع طبیعی و منابع آب بروجن

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بروجن به ریاست مسعود ملکی فرماندار و با حضور مدیرکل جهاد کشاورزی استان، مدیر عامل آب منطقه‌ای استان، مدیر عامل شرکت شهرک‌های کشاورزی استان، بخشداران و جمعی از رؤسای ادارات ذیربط در محل سالن جلسات شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

مسعود ملکی فرماندار بروجن گفت: امسال و از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای افزون بر ۹ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان به فصول کشاورزی، منابع طبیعی و منابع آب اختصاص یافت.

وی افزود: در شرایط فعلی باید تغییر رویکرد نوین به توسعه مجتمع‌های کشاورزی و دامداری شهرستان در جهت رونق تولید، افزایش بهره وری و ایجاد اشتغال در اولویت قرار گیرد.

ملکی اضافه کرد: در این راستا در سطح شهرستان تعداد ۷ مجتمع (دامداری و گلخانه ای) به مساحت ۲۸۱ هکتار و با اشتغال بیش از ۲۰۰۰ نفر طی یکسال گذشته در دستور کار جهاد کشاورزی قرار گرفته است.

وی خواستار مساعدت شرکت آب منطقه‌ای جهت تخصیص آب مورد نیاز برای اجرایی شدن طرح‌های مذکور در اسرع وقت شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید