Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی آمل:

235 تراکتور در آمل پلاک‌گذاری شد

مدیر جهاد کشاورزی آمل از پلاک گذاری 235 دستگاه تراکتور در این شهرستان خبر داد.

235 تراکتور در آمل پلاک‌گذاری شد

به گزارش خبرنگار ایانا در  مازندران، سید حسین اسلامی گفت: از شروع اجرای طرح شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی تاکنون، 235 دستگاه تراکتور در شهرستان آمل پلاک گذاری شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل افزود: با فراخوان مراکز جهاد کشاورزی این شهرستان و با همکاری و هماهنگی صورت گرفته توسط اداره فناوری های مکانیزه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی و اتحادیه کمباین داران و پلیس راهور نیروی انتظامی استان و به منظور ساماندهی و شناسنامه دار کردن تراکتورها و هویت سنجی ماشین آلات کشاورزی، 85 دستگاه تراکتور در این شهرستان بازدید فنی شد.

وی با بیان اینکه مالکین تراکتورهای کشاورزی با پلاک گذاری از کارت سوخت بهره مند می شوند، تصریح کرد: با پلاک گذاری، مشکل خرید و فروش غیرمجاز و سرقت های احتمالی کاهش پیدا کرده و مالکان از امکانات خدمات ماشین های کشاورزی بهره مند می شوند.

اسلامی با اشاره به اینکه شماره‌گذاری ادوات کشاورزی موجب ساماندهی این ناوگان در سطح استان می‌شود، تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک ارائه سهمیه سوخت کشاورزی فقط به تراکتورهای دارای پلاک امکان‌پذیر است و از تردد و خرید و فروش تراکتورهای فاقد پلاک نیز جلوگیری خواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید