Iranian Agriculture News Agency

بیانیه فرارسیدن یوم‌الله ۲۲بهمن

حسین پژمان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در بیانیه ای فرارسیدن یوم‌الله ۲۲بهمن و طلیعه چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

بیانیه فرارسیدن یوم‌الله ۲۲بهمن

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس متن بیانیه به شرح ذیل است:

یوم الله ۲۲ بهمن ماه برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی و یادآور تجلی شکوهمند سرافرازی ملتی است که با اراده راسخ و با پیروی از معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) به سال های سیاه حاکمیت استبداد پایان دادند و یکپارچه و دست در دست هم به رهبری این قائد عظیم الشان به روشنایی فجر و رستگاری انقلاب اسلامی رسیدند.

بدون تردید استقرار و استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران در ۴۲ سال گذشته با رهبری هوشمندانه بیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهنمودهای ارزشمند رهبر معظم انقلاب، دستاوردهای مهمی را در عرصه های گوناگون داخلی و خارجی به همراه داشته است که هر انسان منصفی را به تحسین وادار می کند.

 اکنون وظیفه بزرگی بر دوش ما نهاده شده که از این انقلاب تا رسیدن به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) حفاظت کنیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهیدان هشت سال دفاع مقدس،  علی الخصوص شهداء سنگر ساز بی سنگر، شهیدان مدافع حرم و به ویژه سردار بزرگ اسلام و انقلاب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن ماه را به همه ملت شریف ایران به خصوص خانواده بزرگ جهاد کشاورزی تبریک عرض می نمایم و امیدوارم با عبور از سختی‌های تحمیل شده بر کشور، همچنان شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش میهن عزیز اسلامیمان در تمامی عرصه‌ها باشیم. 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید