Iranian Agriculture News Agency

استاندار کردستان

ظرفیت‌های بخش کشاورزی کردستان در سطح کشور معرفی شود

استاندار کردستان بر معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بخش کشاورزی در سطح کشور و به منظور توسعه همه جانبه آن تاکید کرد.

 ظرفیت‌های بخش کشاورزی کردستان در سطح کشور معرفی شود

به گزارش خبرنگار ایانا در  استان کردستان، بهمن مرادنیا روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری دوازدهمین کنفرانس ملی اقتصاد کشاورزی در سنندج اظهار داشت: کردستان در بخش کشاورزی توانایی و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و باید تلاش کرد این ظرفیت‌ها را به کشور و سرمایه گذاران معرفی کرد.

وی کشاورزی را از محورهای اصلی توسعه برشمرد و افزود: کردستان باید مورد توجه مرکز قرار گیرد تا مشخص شود چه ظرفیت‌های برای کشاورزی در این استان وجود دارد و به طور قطع برگزاری کنفرانس‌های تخصصی کشاورزی می‌تواند این مهم را محقق کند.

استاندار کردستان با بیان اینکه یک استان ثروتمند است ولی نتوانسته از این ثروت به نفع خود استفاده کند، اضافه کرد: در صورت استفاده درست از ظرفیت‌ها، می‌توان شاهد توسعه استان در بازه زمانی کوتاه بود.

مرادنیا با بیان اینکه هزینه‌های مرتبط با برگزاری کنفرانس ملی اقتصاد کشاورزی در سنندج را تامین خواهیم کرد، اظهار داشت: در این کنفرانس لازم است تولید کنندگان، کشاورزان نمونه و نهادهای مرتبط با حوزه کشاورزی حضور داشته باشند.

کنفرانس ملی اقتصاد کشاورزی با هدف تحول سیاست ها و مدیریت کشاورزی به مدت ۲ روز و خرداد سال آینده به میزبانی دانشگاه کردستان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید