Iranian Agriculture News Agency

دهه فجر، نهضتی برای بازگشت به ارزش های جهادی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در جلسه کارگروه روستایی و عشایری ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: برنامه های دهه فجر؛ باید خلاقانه، همراه جذابیت و نوآوری باشد.

دهه فجر، نهضتی برای بازگشت به ارزش های جهادی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، در این جلسه، عبدالله مخبر    رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز ضمن درود به ارواح طیبه شهدا و آرزوی طول عمر با برکت برای مقام معظم رهبری و تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، بر داشتن نگاه نوآورانه و اثرگذار در بیان دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی تأکید و ابراز امیدواری کرد برنامه های ستاد دهه فجر توسط همه اعضاء با جدیت پیگیری شود.

مخبر با اشاره به اینکه 22 بهمن یکی از بزرگترین و مهم­ترین جشن های کشور است خاطرنشان کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی به عنوان یکی از سرفصل های مهم و تاریخی بزرگ، آرزو و حسرت بسیاری از آزاد اندیشان، روشنفکران و آزادمردان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با اشاره به سیره عملی و رفتار حضرت امام (ره) در همه ابعاد زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی ایشان در استمرار بخشیدن به حکومت و تحکیم پایه های نظام اسلامی، تأکید کرد:  باید مراقبت کنیم که عمل و رفتارمان در طراز نظام و در طراز جهاد باشد.

مخبر با تاکید بر اینکه باید تلاش شود دهه فجر و ایام مبارک پیروزی انقلاب اسلامی نهضتی باشد برای بازگشت به ارزش­ های جهادی، گفت: باید تمرکز برنامه ­ها، هزینه­ ها، انرژی­ ها و حمایت ­ها در جهت ارزش­ های عملکرد جهادی و مدیریت جهادی باشد. وی با بیان اینکه در بحث فرهنگ چه از حیث کمیت و چه از حیث کیفیت باید فاخر کار کرد،گفت: در حوزه  فرهنگ هرجا کم گذاشتیم آسیب می بینیم. اگر بد سلیقگی کردیم تأثیر سوء می گذاریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با اشاره به اینکه حوزه فرهنگ حوزه ظریف و مهمی است و باید نگاه نوآورانه ای به این موضوع داشته باشیم ابراز امیدواری کرد: با پرهیز از روش­های تکراری و داشتن نگاه نوآورانه در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و با بهره‌گیری از ظرفیت عالمان دینی، نخبگان و نسل جوان ترویج نمادهای ارزشی در حوزه فرهنگ با جدیت دنبال شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید