Iranian Agriculture News Agency

ژاله کریمی نژاد:

همگام با کشاورز در راستای تولید هدفمند و تامین امنیت غذایی

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: طبق دستورالعمل ابلاغی برگزاری مراسم دهه مبارک فجر از سوی وزارت متبوع، دهه فجر امسال با شعار "همگام با کشاورز، تولید هدفمند، امنیت غذایی" نامگذاری شده است.

همگام با کشاورز در راستای تولید هدفمند و تامین امنیت غذایی

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، ژاله کریمی نژاد رئیس اداره روابط عمومی  سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در جلسه هم اندیشی برنامه های دهه مبارک فجر که با حضور قائم مقام رئیس سازمان، معاونان و مدیران ستادی برگزار شد ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی و سالروز شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرای اطهر (س) اظهار کرد: برخود میبالیم که سازمان جهاد کشاورزی خوزستان علاوه بر حضور در سنگر امنیت غذایی، در سنگر پیمان های جهادی و ولایی نیز حضوری فعال و پررنگ دارد و امیدواریم سربازان موفق نبرد اقتصادی باشیم.

وی ضمن اشاره به شعار ابلاغی دهه مبارک فجر از جانب وزارت متبوع افزود: دهه فجر امسال با شعار "همگام با کشاورز، تولید هدفمند، امنیت غذایی" نامگذاری شده است که باید برنامه های در نظر گرفته شده در این ایام با محوریت این شعار برگزار شود.

کریمی نژاد در ادامه ضمن اشاره به روز شمار دهه فجر تصریح کرد: طبق دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت متبوع ایام دهه مبارک فجر با عناوین مشخصی نامگذاری شده که بدین شرح است، یکشنبه 12 بهمن کشاورزی، آرمانهای انقلاب، خوداتکایی در تولید محصولات زراعی و باغی، دوشنبه 13 بهمن کشاورزی،توسعه ارزشها، خوداتکایی در زمینه تولیدات دام، طیور و دامپزشکی، سه شنبه 14 بهمن کشاورزی، اعتمادبخشی، شکوفایی در حوزه تولید شیلات و آبزیان، چهارشنبه 15 بهمن کشاورزی، مدیریت جهادی، تشکل ها و تعاونی های تولیدی بخش کشاورزی، پنج شنبه 16 بهمن، کشاورزی، افتخارآفرینی، نقش عشایر و زنان روستایی در تولید و جمعه 17 بهمن، جهاد کشاورزی، معنویت، ایثار و شهادت.

مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، شنبه 18 بهمن کشاورزی، برندسازی، نوآوری در حوزه صادرات و تجارت، یک شنبه 19 بهمن کشاورزی، تاب‌آوری با وحدت، نوآوری در حوزه نهاده‌ها، دوشنبه 20 بهمن کشاورزی، بصیرت و دانایی، آموزش و ترویج در بخش کشاورزی، سه شنبه 21 بهمن ماه کشاورزی، تجارب جهانی، جایگاه بین المللی بخش کشاورزی و چهار شنبه 22 بهمن جهاد کشاورزی، همه با هم مراسم یوم الله 22 بهمن را از دیگر عناوین ایام دهه مبارک فجر برشمرد.

کریمی نژاد محورهای تعریف شده از سوی وزارت متبوع را محور فرهنگی و تبلیغاتی عنوان و اظهار کرد: رسانه، ارتباطات مردمی و فعالیت های مرتبط با تولیدات رسانه‌ای نیز از دیگر محورهای ابلاغی برای برگزاری این ایام مبارک است.

رئیس اداره روابط عمومی در ادامه ضمن اشاره به شیوع ویروس کرونا، بر رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر تاکید و بیان کرد: در برگزاری برنامه های این ایام ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به تناسب روزشمار ابلاغی و با توجه به ظرفیت های موجود  منشور سازمان را مشخص خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام می توان به دیدار با خانواده معزز شهدا با رعایت کامل موازین بهداشتی، برگزاری نمایشگاه عکس مجازی، افتتاح پروژه های عمرانی و اشتغال زای استان، برگزاری تورهای رسانه ای و برگزاری نمایشگاه مجازی اشاره کرد.

در ادامه این جلسه نادر پوررکنی قائم مقام رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ضمن تاکید بر حضور و همکاری همه بخش ها در جهت برگزاری هر چه بهتر ایام الله دهه فجر تاکید و بیان کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور سالی متفات با دیگر سالها محسوب می شود و ما باید با در نظر گرفتن محدودیت ها و با استفاده از ظرفیت های موجود برای برگزاری بهتر این ایام تلاش کنیم.

وی با بیان این مطلب که یکی از ظرفیت های مهم که می توان در شرایط موجود به بهترین شکل از آن بهره برد فضای مجازی است افزود: در حال حاضر و در این شرایط خاص فضای مجازی غنیمتی است که می توان از آن به بهترین شکل در جهت برگزاری بهتر دهه مبارک فجر بهره گرفت.

قائم مقام رئیس سازمان جهاد کشاورزی در خاتمه گفت: تمام برنامه های دهه مبارک فجر از جمله دیدار با خانواده شهدا، افتتاح پروژه ها و ... باید با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فصله گذاری اجتماعی انجام شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید