Iranian Agriculture News Agency

تخصیص بیش از 16 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به کشاورزان ارسنجان

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان از اختصاص 16 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت در قالب طرح کشاورز کارت به کشاورزان این شهرستان خبر داد.

تخصیص بیش از 16 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به کشاورزان ارسنجان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، سید ناصر حسینی گفت: درمجموع 242 نفر با سطحی بالغ بر حدود850  هکتار به بانک معرفی شده اند.

وی با بیان اینکه مهلت مراجعین برای دریافت این تسهیلات کم است، افزود: مراجعین تنها سه روز از تاریخ معرفی به بانک مهلت دارند به شعب هفت گانه کشاورزی مراجعه کنند.

حسینی  ابراز کرد: در راستای اجرای این طرح به ازای هر هکتار از کشت های راهبردی 20 میلیون ریال تسهیلات با نرخ 12 درصد تعلق می گیرد.

وی با اشاره به اینکه بانک های عامل در خصوص وثیقه و ضمانت همکاری لازم را دارند، یادآور شد: بهره برداران متقاضی و دارای اولویت می توانند با داشتن سند زمین پروانه چاه و سایر وثیقه های مورد نیاز بانک تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال به صورت ضمانت زنجیره ای یا خود ضمانتی نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند.

سرپرست مدیریت جهادکشاورزی ارسنجان تصریح کرد: با استفاده از این کارت، کشاورزان می توانند کود و بذر مورد نیاز را از فروشگاه های کارگزار شرکت خدمات حمایتی تهیه کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید