Iranian Agriculture News Agency

سامانه سلامت کارکنان جهاد کشاورزی فارس راه اندازی شد

مدیر امور اداری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: پس از شیوع بیماری کرونا سامانه مذکور در راستای هدف استراتژیک ارتقای سطح سلامت کارکنان و با هدف غربالگری، مدیریت همکاران مبتلا و کمک به تصمیم گیری در برنامه های دور کاری کارکنان سامانه مذکور با آدرس http://rpt.fajo.ir طراحی شد و تحت وب قرار گرفت.

سامانه سلامت کارکنان جهاد کشاورزی فارس راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، سید عباس رضوی نژاد تصریح کرد: در سامانه سلامت کارکنان، آمار کارکنانی که در دورکاری به سر می برند بر اساس دسته بندی مشمولین دورکاری  و شیفت کاری شده اند در تمامی واحد های ستادی و مدیریت شهرستان ها استخراج می شود.

وی افزود: همچنین مشخصات کارکنان مبتلا به بیماری کووید 19  و کارکنانی که به علت مشکوک بودن ابتلا به بیماری از قرنطینه خانگی استفاده کرده اند، روزانه در این سامانه ثبت می شود.

رضوی نژاد با اشاره به اینکه پیش بینی شده تا از طریق سامانه سلامت کارکنان برخی از راهکارهای درمانی لازم ارائه شود، ابراز کرد: از طریق این سامانه همکاران بیمار برای بازگشت به کار و فرآیند مرخصی خود دچار مشکل نمی‌شوند و تمام اقدامات به صورت یکپارچه برای آنها انجام می‌شود.

مدیر امور اداری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه نیروی انسانی بزرگترین سرمایه  هر سازمانی است، اظهار کرد:  توجه  به سلامت جسمی و روحی کارکنان تأثیر بسزایی در افزایش سطح بهره وری دارد.

رضوی نژاد بیان کرد: هدایت برنامه های سلامت در سازمان می‌تواند به کارمندان کمک کند که شیوه نامه های بهداشتی ابلاغ شده را  آموزش دیده و به اعتلای فرهنگ عمومی جامعه کمک کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید