Iranian Agriculture News Agency

بزرگداشت یاد و خاطره رزمندگان دفاع مقدس وظیفه سنگینی بر دوش مسئولان است

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، گفت: بزرگداشت یاد و خاطره رزمندگان 8 سال دفاع مقدس وظیفه سنگینی است بر دوش مسئولین که باید به نحو احسن انجام شود.

بزرگداشت یاد و خاطره رزمندگان دفاع مقدس وظیفه سنگینی بر دوش مسئولان است

سیدعلی مختاری در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی اظهار کرد: باید از همه کسانی که در طول 8 سال دفاع مقدس از کشور، مردم و خانواده های ما محافظت و صیانت کرده اند و در این راه جان خود را به خطر انداخته و به شهادت رسیده اند، همچنین جانبازان و ایثارگران قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: کسانی که با حمایت ها و جانفشانی ها باعث شده اند امروز ما صاحب میز و صندلی و موقعیت شغلی شویم باید در این موقعیت با تلاش مضاعف از آنان سپاسگذاری کنیم و این جزو وظایف ما بوده و رسالتی است که باید آن را پیاده سازی کنیم تا آیندگان بدانند که چه مردانی و زنانی برای حفاظت و دفاع از جان و مال مردم کشورشان جانشان را از دست داده اند.

مختاری گفت: شاید داستان ها و نقل قول هایی از ستارخان و باقرخان ها شنیده باشیم اما باکریها، کسایی ها و پورشریفی ها را با چشم دیده و حس کرده ایم و این باعث سنگینی وظایف و رسالت ما خواهد بود و برای انتقال به آیندگان باید این وظیفه را به نحو احسن انجام دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان اظهار کرد: از همه کسانی که هر سال یاد و خاطره زحمات و رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و یادآوری می کنند تشکر و قدردانی می کنم ما به عنوان خادمان این عزیزان در این سازمان حضور داریم و تمام تلاش خود را می کنیم تا از خانواده و خود این بزرگواران به نحو احسن تجلیل به عمل آید.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید