Iranian Agriculture News Agency

بیش از 52 درصد از اماکن دامی شهرستان های زلزله زده بازسازی شده است

استاندار آذربایجان شرقی به همراه رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از روستای زلزله‌زده گاوینه‌رود در بخش ترکمانچای بازدید کرد.

بیش از 52 درصد از اماکن دامی شهرستان های زلزله زده بازسازی شده است

به گزارش خبرنگار ایانا از آذربایجان شرقی ، استاندار آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان میانه، از روستای گاوینه‌رود از توابع بخش ترکمانچای بازدید و روند بازسازی مناطق زلزله‌زده این شهرستان را بررسی کرد.

دکتر محمدرضا پورمحمدی در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: در آستانه سالگرد حادثه زلزله در شهرستان‌های میانه و سراب هستیم و گزارش‌ها حاکی از رضایت‌بخش بودن روند بازسازی این مناطق است.

 وی با اشاره به اینکه در شهرستان میانه، دو هزار واحد مسکونی روستایی تخریب شده بود، افزود: کار بازسازی 1950 واحد یعنی بیشتر از 90 درصد واحدهای تخریب‌شده به اتمام رسیده و صد درصد واحدهای تعمیری نیز بازسازی شده‌اند.

 پورمحمدی با بیان اینکه 50 درصد از اماکن دامی این شهرستان هم بازسازی شده است، گفت: با تلاش دستگاه‌های مسئول برای برطرف کردن کاستی‌ها، امیدواریم کار بازسازی قبل از فصل سرما تمام شود.

استاندار آذربایجان شرقی در این بازدید همچنین در تعدادی از خانه‌های بازسازی‌شده حضور یافت و با ساکنان آنها دیدار و گفت‌وگو کرد.

 استاندار آذربایجان شرقی همچنین در نشست ستاد مدیریت بحران با حضور مسئولان استانی و محلی در فرمانداری میانه، آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله‌زده میانه و سراب و مسائل و مشکلات موجود در این زمینه را بررسی خواهد کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید