Iranian Agriculture News Agency

رئیس اداره امور فناوریهای مکانیزه کشاورزی استان اردبیل خبر داد:

جذب 100 درصدی ردیف اعتباراتی مکانیزاسیون

رئیس اداره امور فناوریهای مکانیزه کشاورزی استان اردبیل از جذب 100 درصدی ردیف اعتباراتی مکانیزاسیون در این استان خبر داد.

جذب 100 درصدی  ردیف اعتباراتی  مکانیزاسیون

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اردبیل مسعود آسیابی زاده رئیس اداره امور فناوریهای مکانیزه کشاورزی استان اردبیل خبر داد و گفت: طی هفت ماهه سال جاری علیرغم افزایش 40 درصدی سقف اعتبار تخصیصی استان در بخش مکانیزاسیون کشاورزی، با برنامه ریزی صورت گرفته 100 درصد اعتبار تخصیصی استان جذب و در این راستا تعداد 1246 دستگاه انواع تراکتور، کمباین و ادوات کشاورزی به ناوگان مکانیزاسیون کشاورزی استان اضافه شد.

وی ادامه داد:  با توجه به سیاستهای سازمان در جهت پیگیری جدی طرح تجهیز و نوسازی ماشین ها و ادوات کشاورزی موجود استان و با لحاظ مهلت زمانی موجود تا پایان سال، با پیگیری های صورت گرفته خوشبختانه مبلغ 210000 میلیون ریال اعتبار جدید برای تأمین تسهیلات خرید انواع تراکتور و ادوات کشاورزی جدید به استان تخصیص شد، که انشااله با برنامه ریزی لازم اعتبار فوق نیز برای تأمین تسهیلات خرید تراکتور، کمباین و ادوات کشاورزی هزینه خواهد شد.

وی اظهار کرد: برای توسعه کشاورزی حفاظتی نیز برنامه‌ریزی لازم برای جذب ماشین‌ها و ادوات کشاورزی حفاظتی از جمله ادوات خاکورزی حفاظتی و تجهیز ادوات کاشت استان به کارنده‌های جدید و توسعه کشت نشایی با جدیت توسط بخش مکانیزاسیون سازمان پیگیری می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید