Iranian Agriculture News Agency

رئیس گروه محیط زیست و سلامت غذا جهاد کشاورزی مازندران خبر داد

صدور مجوز محصول گواهی شده برای چهار محصول کشاورزی در مازندران

رئیس گروه محیط زیست و سلامت غذا سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه برای چهار محصول کشاورزی پیاز، تربچه، فلفل شیرین و فلفل دلمه ای در استان پروانه محصول گواهی شده صادر شد، گفت: مرکبات، برنج، خیار و سیر نیز در شرف دریافت مجوز محصولات گواهی شده، هستند.

صدور مجوز محصول گواهی شده برای چهار محصول کشاورزی در مازندران

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، سید علا ابوالحسنی گفت: کشاورزی به عنوان تامین کننده اصلی غذای مورد نیاز انسان در دهه های اخیر شاهد پیشرفت های شگرفی بوده و توانسته است با افزایش کمیت و کیفیت تولیدات، سهم بسزایی در افزایش امنیت غذایی ایفا کند.

رئیس گروه محیط زیست و سلامت غذا جهاد کشاورزی مازندران افزود: اطمینان از کیفیت و سلامت محصولات بویژه با توجه به مصرف نهاده های مختلف در سال های اخیر به طور جدی مورد توجه مسوولین و برنامه ریزان بخش کشاورزی و مصرف کنندگان این محصولات قرار گرفته است.

این مسوول تصریح کرد: کیفیت و سلامت محصولات کشاورزی به عنوان برآیندی از کیفیت خاک، آب، نهاده ها و عملیات زراعی مناسب و مدیریت صحیح و علمی قابل دست یابی است و این مهم می تواند با تولید محصولات گواهی شده بعنوان گامی مهم در این عرصه محقق شود.

وی با بیان اینکه برای چهار محصول کشاورزی پیاز، تربچه، فلفل شیرین و فلفل دلمه ای در استان پروانه محصول گواهی شده صادر شد، گفت: مرکبات، برنج، خیار و سیر نیز در شرف دریافت مجوز محصولات گواهی شده، هستند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید