Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد به خبرنگاران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار این روز را به آنها تبریک گفته و از تلاش مستمر و شبانه‌روزی خبرنگاران رسانه‌های ملی و استانی اعم از نوشتاری، دیداری، شنیداری، حقیقی و مجازی تقدیر کرد.

پیام تبریک رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد به خبرنگاران

سیدجمال سجادی‌پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار این روز را به آنها تبریک گفته و از تلاش مستمر و شبانه‌روزی خبرنگاران رسانه‌های ملی و استانی اعم از نوشتاری، دیداری، شنیداری، حقیقی و مجازی تقدیر کرد.

متن پیام وی به شرح زیر است:

 

« بنام آفریننده قلم و آگاهی
 
هفدهم اَمرداد ماه هر سال بهانه زیبایی است برای یادآوری تلاش و مجاهدت انسان‌های فرهیخته ای که بدون ادعا بر صفحه ذهن مخاطب با قلم توانای خود آگاهی را نقش می زنند و در این مسیر دشوار جز رضای پروردگار و خشنودی بندگانش را طلب نمی کنند.
بدون تردید خبرنگاران به عنوان سفیران آگاهی و اطلاع رسانی نقشی برجسته را در فرایند ساختن جامعه ای پاک و روبه تعالی ایفا می‌کنند که لزوم نگرشی نو به این قشر تلاشگر را به همگان گوشزد می نماید.
از اینرو اینجانب بر خود وظیفه می دانم تا از تلاش مستمر و شبانه روزی خبرنگاران محترم رسانه‌های ملی و استانی اعم از نوشتاری، دیداری، شنیداری، حقیقی و مجازی که در راستای تنویر افکار عمومی به ویژه در تبیین دستاوردها و رخدادهای بخش کشاورزی استان فعالیت وافر داشته اند تقدیر نموده و موفقیت بیش از پیش آنان را در ادامه مسیر مقدس آگاهی بخشی جامعه از خداوند متعال خواهانم.»
 
 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید