Iranian Agriculture News Agency

دلخراشی سرپرست معاونت باغبانی و مدیرعامل سازمان تعاون روستایی جهت از دست دادن یک دوست مهربان و همکار زبده

محمدعلی طهماسبی سرپرست معاونت امور باغبانی و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با صدور پیامی درگذشت مرحوم یونس ابراهیمی، رییس اسبق موسسه تحقیقات مرکبات کشور ملقب به پدر مرکبات و کیوی را تسلیت گفت.

دلخراشی سرپرست معاونت باغبانی و مدیرعامل سازمان تعاون روستایی  جهت از دست دادن یک دوست مهربان و همکار زبده

 

به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) محمدعلی طهماسبی سرپرست معاونت امور باغبانی و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با صدور پیامی درگذشت مرحوم یونس ابراهیمی، رییس اسبق موسسه  تحقیقات مرکبات کشور ملقب به پدر مرکبات و کیوی را تسلیت گفته است که به شرح زیر است:
 

 

"انا لله و انا الیه راجعون"

مرا  به یاد آر اگر ندیدی باز / که من نهالی زباغ جیرفتم 

«استاد ارجمند پژوهشگر فرهیخته جناب آقای مهندس یونس ابراهیمی، رییس اسبق موسسه  تحقیقات مرکبات کشور ملقب به پدر مرکبات و کیوی» به مقصد رسید. راه مقصودش اما همچنان باز است.
از دست دادن یک دوست مهربان و همکار زبده، دلخراش است و تحملش دشوار. این غم بزرگ را به خانواده گرامی آن مرحوم و اهالی علم و کشاورزی بویژه بخش باغبانی تسلیت می‌گویم و آرزومندم توان و توشه درخور برای به ثمرنشاندن دغدغه‌های والای این اندیشمند فرهیخته را داشته باشیم.
 به یقین آثار باقیه آن شخصیت خدمتگزار،‌ چون نگینی در آسمان علم و بویژه بخش کشاورزی خواهد درخشید. تعبد، عبودیت، خودساختگی، اخلاق، تقوی، خویشتن داری و خلوص نیت از صفات بارز این شخصیت عالی مقام علمی و خادم جامعه بود.
تلاش ها و خدمات برجسته و خالصانه آن یار سفرکرده به عنوان الگویی مناسب برای بازماندگان و دوستان او برای همیشه سرلوحه زندگی و فعالیت های آنان قرار خواهد گرفت.
به یقین روح پاک وی، در جوار رحمت واسعه الهی متنعم و بهره مند از فیوضات رحمانی خواهد بود.
از خداوند منّان برای آن فقید سعید بهترین پاداش صالحان  و صبر و شکیبائی و طول عمر برای بازماندگان را آرزومندم .

 

پیش از این عیسی کلانتری معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست و همچنین کاظم خاوازی وزیر جهادکشاورزی پیام های تسلیت جداگانه ای برای درگذشت وی ارسال کرده بودند که متن آنها نیز در لینک اینجا قابل مشاهده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید