Iranian Agriculture News Agency

در دیدار یک نماینده مجلس با رئیس سازمان عشایر نوید داده شد:

عزم نمایندگان مجلس یازدهم برای حمایت از عشایر در قانون هفتم توسعه

نماینده فریمان و سرخس، احمدآباد و رضویه با اشاره به اینکه در مجلس دهم تا آنجا که توانستیم به عشایر کمک کردیم، اظهار داشت: در تدوین برنامه هفتم توسعه از طرفیت مجلس برای عشایر استفاده خواهیم کرد.

عزم نمایندگان مجلس یازدهم برای حمایت از عشایر در قانون هفتم توسعه

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران(ایانا) از پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران، سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی امروز چهارشنبه 8 مرداد در دیدار با قندالی رئیس سازمان امور عشایر ایران با اشاره به وضعیت جغرافیایی و تولیدات حوزه انتخابیه خود، اظهارکرد: فریمان و سرخس قطب تامین گوشت قرمز در خراسان رضوی هستند.

وی با اشاره به اینکه در مجلس دهم تا آنجا که توانستیم به عشایر کمک کردیم خاطرنشان کرد: در خصوص احکام قانونی و در تدوین برنامه هفتم توسعه که از سال 1400 آغاز می شود و همچنین در بودجه سالانه از تمام ظرفیت مجلس استفاده و کمک خواهیم گرفت.

thum2-03b5ee75cedf1899c87-دیدار_با_نماینده_فریمان_3_11666

قاضی زاده هاشمی بیان داشت: بخشی از مطالبات سازمان امور عشایر از برنامه و بودجه کشور است به ویژه در اعتبارات تخصیصی که در اغلب دستگاه ها وجود دارد.

نماینده فریمان و سرخس با بیان اینکه مهم این است که نام نیک از خود برجای بگذاریم، خاطرنشان کرد: نمونه این نام نیک دکتر قوامی رئیس فراکسیون عشایری مجلس دهم است که خدمات زیادی به عشایر کردند و نام نیکی از خود به جای گذاشت.

معاون توسعه و امور زیربنایی، مدیر حوزه ریاست، و رئیس روابط عمومی سازمان امور عشایر و همچنین فرماندار فریمان و روسای جهادکشاورزی فریمان و سرخس در این نشست که در سالن اجتماعات سازمان امور عشایر برگزار شد حضور داشتند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید