Iranian Agriculture News Agency

جانباز جهادگر ۷۰ درصد دکتر حاج حسین همتی به همرزمان شهیدش پیوست

جانباز جهادگر ۷۰ درصد قطع نخاعی دکتر حاج حسین همتی رئیس اداره ایثارگران سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و از یادگاران سنگرسازان بی سنگر در دوران دفاع مقدس در قالب تیپ پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد سازندگی آذربایجان شرقی، بعد از نزدیک 37 سال تحمل توانمندانه کهنه زخم ها و درد و رنج ناشی از جراحات وارده در دوران هشت سال دفاع مقدس، بر اثر جراحت‌های دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

جانباز جهادگر ۷۰ درصد دکتر حاج حسین همتی به همرزمان شهیدش پیوست

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، جانباز جهادگر ۷۰ درصد قطع نخاعی دکتر حاج حسین همتی رئیس اداره ایثارگران سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و از یادگاران سنگرسازان بی سنگر در دوران دفاع مقدس در قالب تیپ پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد سازندگی آذربایجان شرقی، بعد از نزدیک 37 سال تحمل توانمندانه کهنه زخم ها و درد و رنج ناشی از جراحات وارده در دوران هشت سال دفاع مقدس، بر اثر جراحت‌های دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

 مراسم تشییع پیکر جانباز ۷۰ درصد شهید حاج حسین همتی امروز جمعه ششم تیر ماه بعد از اقامه نماز در مصلی امام خمینی (ره) به امامت حضرت حجت الاسلام المسلمین دکتر سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز به طرف میدان ساعت تبریز برگزار و با حضور خیل کثیری از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، همرزمان ، جهادگران و یادگاران سنگرسازان بی سنگر در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز در کنار همرزمان شهیدش آرام گرفت.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در پی شهادت جانباز جهادگرصبور و مجاهدی نستوه شهید "دکتر حاج حسین همتی رئیس اداره ایثارگران سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی" با صدور پیامی، شهادت این جانباز قطع نخاع را به خانواده این شهیدِ سعید و قاطبه ایثارگران و جانبازان تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به این شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

درک صبوری قهرمانان واقعی این سرزمین که نزدیک چهار دهه از عمر با برکت خویش را بر روی ویلچر سپری کرده اند برای هر کسی به سهولت امکان پذیر نیست، آنهم جانبازانی که قطع نخاع شده اند و سرافرازانه و البته با رنجی نهفته در وجودشان، نشسته  بر ویلچر و خوابیده بر تخت، ولی استوارتر از همیشه و همه مدعیان، زندگی کرده و می کنند تا دیگران امنیت، راحتی و آسایش زندگی را تجربه کنند.

دکتر حاج حسین همتی مردی که آتش جنگ هیچگاه در خانه اش خاموش نگشت و خود و خانواده اش مردانه در مقابل سختی‌های دوران جانبازی که همراه با زخم بستر‌های متعدد بود، مردانه ایستادند و صبوری را درسی برای همه قرار دادند.

حاج حسین همتی جانباز قطع نخاع و هفتاد درصد از استان قهرمان وشهید پرور آذربایجان شرقی از جمله یادگارانی از سنگرسازان بی سنگر دوران شکوهمند دفاع مقدس بود که پس از عمری جهاد در عرصه جهاد سازندگی و همچنین تلاش در جهت انتقال فرهنگِ مجاهدت، مقاومت و ایثار به نسل حاضر، سرانجامی نیک یافت و خداوند پاداشش را شامل حالِ “همتی” عزیز کرد و خلعت زیبای شهادت را بر وی ارزانی داشت.

او اسوه اخلاق بود و صبر و مهربانی و ادب و مناعت طبع را در عمل نشان داد و نامی نیک از خود به یادگار گذاشت و از دست دادنش برایمان سخت، ولی به آرزو رسیدنش که همان شهادت در راه خدا بود برایمان امید بخش است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تبریک عروج ملکوتی این جهادگر و  مجاهد نستوه به خانواده بزرگوار این شهیدِ سعید به ویژه همسر باوفا، صبور و نجیبش و فرزند عزیزش و همرزمان مخلص آن عزیز الهی ، از درگاه باریتعالی عاجزانه و ملتمسانه تمنّا دارم که عاقبت ما همسنگران و همراهان جامانده از کاروان شهادت را ختم به خیر، نیکی و شهادت بگرداند.

گفتنی است جانباز 75 درصد، سنگر ساز بی سنگر دکترحاج حسین همتی، در دوران دفاع مقدس در قالب تیپ پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد سازندگی آذربایجان ، بعد از سالها تلاش در خدمت رسانی به رزمندگان اسلام، به درجه پرافتخار جانبازی نایل، و اینک سالهاست که با تحمل توانمندانه کهنه زخم های یادگار دوران پرافتخار دفاع مقدس، بر افتخار خود افزوده و بیش از پیش به گنجینه صبر و تحمل و استواری، مبدل می شود .

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید