Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین :

فرآیند صدور مجوز جذب سرمایه گذار در بخش کشاورزی تسهیل شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : فرآیند صدور مجوز برای جذب سرمایه گذار در بخش کشاورزی استان تسهیل شود.

فرآیند صدور مجوز جذب سرمایه گذار در بخش کشاورزی تسهیل شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، فاطمه خمسه در جلسه مشترک با حضور معاونین و مدیران این رئیس نظام مهندسی کشاورزی و‌ منابع طبیعی و رئیس شورای نظام دامپزشکی استان  با بیان این مطلب افزود : با قانون مندی، شفافیت و تسهیل فرایند صدور مجوزها می توان به جذب سرمایه گذار در بخش کشاورزی استان کمک کرد .

وی اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بعنوان یک بازوی توانمند، ظرفیت  مناسبی برای تسهیل و تسریع امور در بخش کشاورزی دارد.

خمسه تصریح کرد : بایستی از ظرفیت غنی کارشناسی اعضا نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی در توسعه بیشتر بخش کشاورزی استفاده کرد .

وی بر لزوم اهمیت توزیع و ارجاع عادلانه فعالیت های بین اعضا نظام تاکید کرد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در ادامه گفت : حمایت از سرمایه گذاری در مناطق کم برخوردار از امکانات از جمله شهرستان آوج و رفع اغلب محدودیت ها و ممنوعیت های موجود در سایر نقاط استان بمنظور حمایت از سرمایه گذاری و توسعه در این مناطق ضروری است .

خمسه بر لزوم اهمیت حفظ یکپارچگی اراضی و صیانت از اراضی کشاورزی مرغوب در صدور مجوزها ، پیگیری رفع مشکلات ساماندهی دامداری‌های کوچک روستایی  و تشکیل کمیته های نظارتی جهت کنترل و رصد بازدیدهای کارشناسی تاکید کرد .

وی یادآور شد : فعالیت کمیته های تخصصی و استمرار آموزش های تخصصی در بخش کشاورزی برای اعضا نظام و بهره برداران لازم است و باید تداوم یابد .

گفتنی است ؛ ساماندهی مراکز خدمات غیر دولتی و تاکید بر ارتقا کیفی خدمات رسانی این مراکز و جهت دهی فعالیت این مراکز در راستای تسهیل و تسریع امور بهره برداران بخش کشاورزی، توانمند سازی کشاورزان، بهره گیری از توان کارشناسی فارغ التحصیلان کشاورزی، افزایش بهره وری در بخش کشاورزی از جمله موارد مورد تاکید رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در این جلسه مشترک بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید