Iranian Agriculture News Agency

سالگرد ارتحال معمار انقلاب و پانزدهم خرداد

رئیس سازمان جهادکشاورزی اصفهان سالگرد ارتحال معمار انقلاب و پانزده خرداد را تسلیت گفت.

سالگرد ارتحال معمار انقلاب و پانزدهم خرداد

به گزارش خبرنگار ایانا دراستان اصفهان ، متن پیام رئیس سازمان جهادکشاورزی اصفهان به مناسبت سالگرد ارتحال معمار انقلاب و پانزده خرداد بشرح زیر است .

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است ، نام او پرچم انقلاب ، راه او راه انقلاب و اهداف او اهداف ابن انقلاب است . مقام معظم رهبری

در سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی معلم و طبیب دلها در حالی به سوگ آن سفر کرده می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی ، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی رضوان الله تعالی علیه سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا به منزلگاه سعادت هدایت می نماید و ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ نیز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتی علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه و راه امام خمینی رحمه الله علیه پیوندی جاودانه دارد،در ۱۵ خرداد سه عنصر وجود داشت. یکی عنصر مردم ، یکی عنصر رهبر و امام و سوم عنصر انگیزه ی مذهبی و روح شهادت طلبی و فداکاری برای خدا بود. نطفه ی انقلاب ما با این سه عنصر بسته شد، ۱۵ خرداد یادآور روزی است که ملت مسلمان ایران در دفاع از ارزش های اسلامی و ولایی سینه سپر کردند و در مقابل آماج گلوله های رژیم سفاک پهلوی سرافرازانه ایستادند تا اسلام و ارزش های ناب اسلامی باقی و ماندگار باشد.

۱۴خرداد، سالروز ارتحال امام راحل و قیام خونین ۱۵ خرداد را که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می گردد، گرامی داشته و با پاسداری از آرمانهای والای بنیان گذار انقلاب و خون پاک شهدا تحت لوای فرامین مقام عظمای ولایت، برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی کوشش نمائیم.

مهرداد مرادمند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید