Iranian Agriculture News Agency

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی فارس:

مدیران نگاه ویژه به زکات داشته باشند

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: زکات واجب فراموش شده ای است که سال ها به آن پرداخته شده اما در حدی که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفته است از این رو مدیران باید با نگاه ویژه زمینه پرداخت زکات برای کشاورزان را تسهیل و زکات را جمع آوری کنند.

مدیران نگاه ویژه به زکات داشته باشند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، سید محسن قائمی در نشست مدیران جهاد کشاورزی شهرستان های استان فارس با اشاره به بارندگی ها خوب و پراکنش مناسب این بارندگی ها در سال جاری بیان کرد: امیدوارم با تدبیر مناسب و همراهی با کشاورزان عزیز سال خوبی را برای جهش تولید رقم بزنیم.

وی افزود: یک مدیر در حکومت اسلامی علاوه بر اشراف بر مسائل تخصصی، علمی و اداری باید رفتار، کردار، منش و برخورد اسلامی داشته باشد.

 به گفته قائمی؛ مدیر اسلامی باید آگاه و زیرک باشد و علی رغم اعتماد به زیر مجموعه باید آگاهانه و با تیزبینی عملکرد همکاران را پایش کند.  

این روحانی با بیان اینکه مدیران باید به پست و مسئولیت به عنوان یک ارزش نگاه کنند تا باعث تعالی شود، ابراز کرد: مجموعه جهاد کشاورزی  سبقه انقلابی و اسلامی دارد از این رو تخلف زیبنده این مجموعه نیست.

وی؛ مسئولیت را بار امانت سنگینی دانست و افزود: تا لحظه ای که انسان موقعیت خدمت برایش فراهم است باید به نحو احسن و تمام و کمال به خلق خدا خدمت کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اظهار کرد: امیدوارم در سال جهش تولید با خدمت فراوان تر به مردم، زمینه جلب رضایت خلق و در پی آن رضایت خداوند تبارک و تعالی را فراهم سازیم.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید